Sony va lansa un nou dispozitiv de comunicare Wi-Fi pe piata americana

Grupul japonez Sony Corp. a anuntat marti ca va lansa in SUA un nou tip de dispozitiv de comunicare wireless broadband, care va permite utilizatorilor sa faca schimb de mesaje online de tip voce sau text, sa navigheze pe Internet si sa asculte muzica.

Noul dispozitiv, denumit mylo -"my life online" -, este destinat in special tinerilor cu varste intre 18 si 24 de ani din mediul universitar, fiind capabil sa opereze in retelele fara fir Wi-Fi atat la locul de munca, cat si la domiciliu. Un purtator de cuvant al grupului japonez a informat ca incepand din luna septembrie a acestui an mylo va aparea pe piata americana la un pret de 350 de dolari, fiind posibil ca ulterior produsul sa fie introdus si pe piata japoneza.

De forma unui patrulater, disponibil in alb sau negru, mylo va fi echipat cu un display LCD de 6,1 centimetri si o tastatura. Avand incorporate serviciile de mesagerie instant de genul Google Talk, Skype sau Yahoo Messenger, mylo va permite realizarea de convorbiri telefonice prin protocolul VoIP (Voice over Internet Protocol) si servicii de chat online. De asemenea, mylo va fi echipat cu un browser HTML care va permite utilizatorilor sa vizualizeze pagini web si sa trimita mesaje de tip e-mail. in plus, memoria interna de tip flash de un gigabyte a dispozitivului va permite stocarea de muzica si poze.

Recunoscut pentru introducerea popularului Walkman, grupul Sony trece in prezent printr-o perioada dificila avand de concurat, printre alte, si cu succesul deosebit inregistrat de dispozitivul iPod produs de grupul american Apple.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri