Lansata in urma cu un an pe piata din Romania, Softlead s-a pozitionat ca prima platforma integrata, dedicata intermedierii achizitiei de solutii software intre doi pioni principali: producatori si achizitori. Gestionarea relatiei dintre cele doua entitati a avut la baza un set de instrumente cu rol in educarea segmentelor de public direct vizate, precum si permanenta promovare a celor mai importante si utilizate solutii software pentru eficientizarea fluxurilor de lucru din cadrul companiilor.

Incepand cu aceasta saptamana, Softlead devine oficial marketplace dedicat, oferind posibilitatea de achizitionare a aplicatiilor software cu licenta, avand ca principale modalitati de plata: ordin de plata, prin card bancar, numerar sau ramburs.

Mai mult decat atat, lansarea marketplace-ului Softlead coincide cu saptamana reducerilor pentru cateva dintre categoriile de solutii software prezente in cadrul platformei. Asadar, persoanele fizice sau juridice pot achizitiona zilele acestea aplicatii de securitate, educationale sau medii de dezvoltare cu pana la 75% reducere.

Vanzarea sau cumpararea produselor software printr-un sistem automatizat, cum este cel de tip marketplace, au avantantaje evidente: eficientizeaza si masoara activitatile de marketing si de vanzari, fie ca este vorba despre generari de lead-uri sau despre vanzarea directa a unor produse sau servicii. Mai mult decat atat, tehnologia permite identificarea contactelor direct interesate, atragerea clientilor, masurarea constanta a ROI, segmentarea contactelor din punctul de vedere al comportamentului si al tractiunii, personalizarea modalitatii de adresare catre end-user, precum si determinarea modelelor optime de conversie. De asemenea, vanzarea prin intermediul unei platforme de tip marketplace este considerata scalabila. Rezultatele, canalele si rata de conversia sunt statistici ce pot fi masurate si analizate in orice moment.

“Platformele de tip marketplace nu mai sunt un trend, ci un raspuns al unei nevoi evidente de a gestiona eficient fluxurile de vanzare. In industria software, se poate vorbi despre o fluidizare a sistemelor de comercializare, dublata de o componenta de informare, pe care Softlead o asigura cu succes inca din momentul lansarii”, Alexandra Roata, Managing Partner Softlead.

Cu siguranta, comercializarea prin platformele de tip marketplace reprezinta o strategie care ajuta in mod decisiv cresterea volumelor de vanzari, prin folosirea unor instrumente integrate: automatizarea activitatilor de marketing si de vanzari, monitorizarea comportamentelor utilizatorilor pe internet, folosirea modulelor de Customer Relationship Management (CRM) si a celor de Contact Management, precum si multe altele.

Despre Softlead

Milioane de solutii software se comercializeaza in fiecare secunda.
Decizia alegerii unei solutii software valide pentru fiecare tipologie de business este o alegere decisiva pentru dezvoltarea unei companii sau a unui department
.

Softlead este prima platforma integrata de tip marketplace, care comercializeaza si promoveaza solutii software (Customer Relationship Management (CRM), Enterprise Resource Planning (ERP), soft-uri dedicate dezvoltarii si managementului organizational, educative, de management al informatiilor, dedicate gestiunii stocurilor, din domeniul juridic, multimedia, precum si multe altele.), genereaza lead-uri si promoveaza suite de aplicatii informatice.
Softlead ofera acces la cea mai importanta colectie de aplicatii software, avand peste 500 astfel de solutii recunoscute si utilizate la nivel local si international.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri