Ce poate face o companie specializata in comertul online, care cumpara intr-o luna 100 de servere si care a investit in acest an 3 milioane de euro doar pentru dezvoltarea de noi tehnologii, atunci cand nu mai gaseste specialisti?

De-a lungul anilor, piata comertului online, pe care opereaza si compania eMAG, a trecut printr-o serie de transformari evidente, cele mai multe datorate dezvoltarii tehnologice. „Acum cativa ani ne concentram in special pe dezvoltarea site-ului emag.ro si sustinerea proceselor de backend, acum trendurile din e-commerce sunt imbunatatirea experientei clientului de pe mobile si analiza datelor”, spune Tudor Manea, vicepresedinte si director HR&tehnologie eMAG.

Daca in ceea ce priveste echipamentele, rezolvarea este facila, cu ajutorul investitiilor de ordinul milioanelor de euro, in ceea ce priveste resursa umana lucrurile nu mai sunt atat de simple.

Citeste mai multe pe Cariereonline.ro.

Citeste si:
Gadgeturi si accesorii pe care sa le iei cu tine la Untold
Gadgeturi si accesorii pe...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Visa anunta oficial lansarea serviciului de plati instant Visa Direct