Compania Apple intentioneaza sa lanseze un serviciu de streaming TV si este in discutii cu producatorii de continut pentru a stabili detaliile privind programele care urmeaza sa fie difuzate pe acesta, potrivit broadbandtvnews.com.

"Ipoteza este ca Apple va pune laolalta pachete de programe - dar nu intreaga gama TV pe care furnizorii de televiziune cu plata o ofera in general - si le va vinde direct consumatorilor, difuzandu-le pe internet", scrie site-ul recode.net.

Totusi, potrivit recode.net, care este citat de broadbandtvnews.com, "discutiile par a fi inca in faze incipiente, ceea ce inseamna ca temeni precum pretul si momentul lansarii serviciului nu sunt inca stabiliti". Aceste informatii vin in momentul in care mai multe servicii OTT (over-the-top content) au fost lansate. Astfel, compania Dish a lansat Sling TV, iar gigantul japonez Sony a anuntat, in ianuarie, lansarea propriului serviciu de video online.

Totodata, in octombrie 2014, reteaua de televiziune americana CBS a lansat un serviciu video online, intitulat All Access. La randul sau, reteaua de televiziune HBO se pregateste sa lanseze, anul acesta in SUA, o versiune OTT a serviciului video-on-demand HBO Go.

Over-the-top content (OTT) se refera la furnizarea de servicii video si audio, prin internet, indiferent de operatorul de telecomunicatii (furnizor de televiziune, telefonie si internet) la care utilizatorul este abonat.

Michal Szczurek, CEO ING Bank...
Citeste si: 20% dintre angajatii ING au pe agenda dezvoltarea digitala a bancii

Zvonurile despre posibilitatea ca Apple TV sa se lanseze ca un serviciu OTT au circulat de cativa ani, dar, pana in prezent, nu s-au concretizat. In urma cu doi ani, au aparut informatii ca Apple era in discutii cu grupul american Time Warner pentru a dezvolta un set-top box (un dispozitiv care permite folosirea televizorului ca o interfata intre utilizator si internet), care sa functioneze cu sistemul de cablu. Ultimele informatii aparute in presa americana sugereaza insa ca urmeaza sa fie semnat un parteneriat intre Apple si compania de telecomunicatii Comcast.


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Ferrari, cel mai puternic brand din lume, iar Amazon, cel mai valoros