Subdiviziunea Nokia, principal producator mondial de echipament de telefonie mobila, responsabila pentru linia de lux, Vertu, se confrunta cu o dublare a cererii fata de oferta companiei pentru telefoanele din aur si platina , a declarat, joi, un reprezentant al firmei finlandeze.
Vertu are ca tinta clientii bogati, producand telefoane foarte scumpe realizate din aur, platina si placate cu diamante. "Momentan nu putem satiface toata cererea. Vanzarile au crescut de mai mult de doua ori. Speram ca acest ritm sa continue si anul viitor", a declarat directorul de marketing al Vertu, Chris Harris, cu ocazia unei conferinte de presa.

Harris a adaugat ca noul model de telefon mobil Vertu va fi pus in vanzare incepand cu luna viitoare si, conform estimarilor, va majora procentul de vanzari. Vertu nu prezinta detalii finaciare separat de firma Nokia, fiind inclusa in rapoartele diviziunii ce se ocupa de terminalele mobile.

in timp ce expertii se asteapta ca firma finlandeza sa vanda aproximativ 330 de milioane de telefoane in cursul acestui an la preturi in medie de 100 de euro (129 dolari) bucata, Vertu vinde "zeci de mii" de telefoane la preturi ce intrec patru mii de euro bucata, a declarat Harris.

"Nu vindem inca sute de mii de telefoane, dar acesta este unul din obiectivele noastre", a adaugat acesta. Vertu a beneficiat de pe urma cresterii economiei globale, ce a inregistrat cote cu mult peste media ultimelor decenii, dar exista semne conform carora aceasta expansiune a firmei poate fi incetinita, mai ales in zonele extrem de importante ale pietei de consum a Statelor Unite ale Americii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri