Chinezii de la Huawei au lansat la Mobile World Congress din Barcelona primul smartwatch al companiei. Dispozitibul este compatibil cu sistemul Android si are o forma rotunda.

Noul ceas inteligent este disponibil in versiunile clasica, business si sport. Compania sud-coreeana LG Electronics a lansat la randul ei, tot duminica, un smartwatch cu forma rotunda, potrivit Mediafax.

Ambele companii au urmat exemplul Motorola, companie apreciata pentru faptul ca a oferit o alternativa care tine mai mult cont de moda, fata de zecile de smartwatch-uri voluminoase, in forma patrata, care au caracterizat prima generatie a acestor dispozitive. Livrarile de echipamente electronice purtabile vor creste cu 158% in acest an, la 75 de milioane de unitati, iar pana in 2018 vor ajunge sa fie utilizate aproape 350 de milioane de astfel de dispozitive, potrivit estimarilor analistilor CCS Insight.

Ceasul Huawei are un diametru de 42 de mm, usor mai mare comparativ cu modelul Motorola, numit Moto 360. Prin conectarea smartwatch-ului Huawei cu un smartphone operat de Android, utilizatorii pot primi mesaje text, email-uri, sau alerte privind apelurile telefonice. Noul ceas nu este, asa cum sperau analistii, un dispozitiv care sa opereze separat de un smarphone, utilizand propriul card SIM.

Thomas Husson, analist la Forrester, considera ca nu este relevant daca un smartwatch sau alt dispozitiv care poate fi purtat de consumatori functioneaza independent de un telefon. "Smartwatch-urile vor completa, nu inlocui smartphone-urile pentru cel putin urmatorii doi-trei ani", a spus analistul.

Smartwatch-ul Huawey va fi disponibil de la jumatatea anului, pretul nefiind inca dat publicitatii. Potrivit Time, ceasul are 4 GB si 512 MLB RAM, culorile disponibile fiind auriu, argintiu si negru.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri