Samsung investeste in fiecare zi aproximativ 40 de milioane de dolari in cercetare si dezvoltare (R&D), ca parte a unei strategii de imbunatatire a companiei pe piata, prin lansarea de noi produse, dar si in inovatia brandului, cel putin asta sustine Lysa Clavenna (foto), director de inovatie pe Europa la Samsung, cel mai mare producator de telefoane la nivel global, dar si important producator de electonice si electrocasnice.

Intr-un interviu acordat wall-street.ro la Barcelona, in cadrul evenimentului Mobile World Congress, Lysa Clavenna a vorbit despre cat de mult investeste o companie ca Samsung in dezvoltare, dar si cat de important este acest aspect pentru a face fata valului de concurenta din piata.

“Investim zilnic undeva la 40 de milioane de dolari in cercetare-dezvoltare. Suntem constienti de locul pe care il avem si de pozitia in care ne aflam si de aceea luam totul in serios. Pentru a stabili o relatie cu utilizatorii ai nevoie de timp”, a precizat Clavenna.

Conform unui simplu calcul, Samsung aloca anual 14,4 miliarde de dolari doar pentru R&D, suma care include toate diviziile pe care compania activeaza, dar unde mobile-ul ocupa o pondere foarte importanta.

Potrivit reprezentantului Samsung, Galaxy S6 Edge, atat din punct de vedere al design-ului, cat si din perspectiva utilizarii noilor compatibilitati generate de ecranul curbat, va fi urmatorul pas in industria de profil. “Edge este o lume a posiblitatilor. Este un inceput pentru companie si sunt foarte mandra de ce am reusit sa facem. Stim ca 76% dintre utilizatorii de smartphone-uri din SUA si din Europa se arata deranjati de apelurile primite in timpul unei intalniri. Galaxy S6 Edge rezolva aceasta problema. (…) Pentru dezvoltarea acestui terminal s-a lucrat intens, au fost foarte multi oameni implicati in dezvoltarea noii linii de smartphone-uri”, a mai aratat Lysa Clavenna.

Smartwatch-urile si dispozitivele “wearable”, viitorul in industria tehnologiei inteligente

Intrebata de catre wall-street.ro daca noile gadget-uri inteligente vor schimba in vreun fel piata, Lysa Clavenna a tinut sa puncteze faptul ca ne aflam intr-un moment care marcheaza viitorul industriei de profil. “Cred ca smartwatch-urile sunt viitorul pentru un anumit segment de piata. Sunt oameni care prefera sa foloseasca totusi alte dispozitive, precum cele clasice. Noi am dezvoltat un portofoliu de produse in acest sens si vedem industria wearables ca a crescut continuu si s-a dezvoltat, ceea ce ne facem sa credem ca acesta este viitorul. (…) Nimeni nu stie care va fi viitorul pietei, dar wearables va fi parte a acestuia”, a conchis sefa pe inovatie a Samsung.

Samsung a prezentat la Barcelona, la inceputul lunii martie, noile modele Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge, cele doua varfuri de gama ale producatorului sud-coreean pe piata echipamentelor mobile. Cu un design complet schimbat fata de ceea ce a obisnuit pana acum Samsung, noile modele au devenit intr-un timp record cele mai cautate telefoane, presa punctand faptul ca cele doua modele au inregistrat in numai cateva zile peste 20 de milioane de precomenzi, ceea ce ar face ca Samsung Galaxy S6 si Galaxy S6 Edge sa devina cel mai bine vandute telefoane ale momentului. Acest lucru ramane de vazut.

Marii retaileri din Romania au inceput deja sa listeze, tot la precomanda, noile modele de telefoane, cu preturi ce pornesc de la 3.199 de lei si pot ajunge si la peste 5.000.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri