SanDisk a lansat un nou rival pentru iPodNano

Compania americana SanDisk, cel mai mare manufacturier de memorie flash, a lansat luni un nou player muzical care va dispune de o capacitate de memorie dubla fata de iPodNano, pretul de vanzare fiind de 250 dolari, fata de 249 dolari pentru dispozitivul realizat de Apple.

Sandisk, care ocupa pozitia a doua in ierarhia producatorilor de playere muzicale, dominata de Apple, a anuntat ca varianta de 8 GB a playerului Sansa va permite stocarea a pana la 2.000 de piese muzicale. Totodata, compania a redus cu pana la 30% preturile modelelor Sansa cu memorii de 2, 4 si 6 GB, la 140-220 dolari.

"Cea mai costisitoare componenta a unui player muzical cu memorie flash este aceasta memorie. intrucat noi producem memoria flash, eliminam intermediarul si transmitem economia rezultata direct consumatorului", a declarat Eric Bone, directorul de marketing al diviziei de produse audio-video a SanDisk.

SanDisk este principalul producator de carduri de memorie de tip flash la nivel mondial si are ca obiectiv majorarea cotei detinute pe piata playerelor muzicale la 30-35%, de la circa 10%. SanDisk a lansat de asemenea un card de 2 GB, microSD, care este deocamdata disponibil numai in magazinele Verizon Wireless, din moment ce intentioneaza sa foloseasca dispozitive precum telefonul LG Chocolate. Cardul costa 99 dolari.

Cererea pentru cipurile de memorie flash creste rapid, fiind utilizate pentru playerele muzicale si alte aparate electronice portabile, intrucat dispun de capacitatea de a pastra datele dupa oprirea alimentarii cu electricitate. SanDisk a anuntat, in aceasta luna, ca va investi, impreuna cu grupul japonez Toshiba, aproape cinci miliarde de dolari pentru construirea unei noi fabrici de cipuri de memorie flash, in contextul avansului rapid al cererii.

Apple a incheiat, anul trecut, contracte pe termen lung privind furnizarea de memorii flash de catre Toshiba, Intel, Hynix Semiconductors, Micron Technology si Samsung Electronics. Compania americana SanDisk a lansat luni un nou player muzical care va dispune de o capacitate de memorie dubla fata de iPodNano, pretul de vanzare fiind de 250 dolari, fata de 249 dolari pentru dispozitivul realizat de Apple.

Sandisk, care ocupa pozitia a doua in ierarhia producatorilor de playere muzicale, dominata de Apple, a anuntat ca varianta de opt GB a playerului Sansa va permite stocarea a pana la 2.000 de piese muzicale. Totodata, compania a redus cu pana la 30% preturile modelelor Sansa cu memorii de 2, 4 si 6 GB, la 140-220 dolari.

"Cea mai costisitoare componenta a unui player muzical cu memorie flash este aceasta memorie. intrucat noi producem memoria flash, eliminam intermediarul si transmitem economia rezultata direct consumatorului", a declarat Eric Bone, directorul de marketing al diviziei de produse audio-video a SanDisk.

SanDisk este principalul producator de carduri de memorie de tip flash la nivel mondial si are ca obiectiv majorarea cotei detinute pe piata playerelor muzicale la 30-35%, de la circa 10%. Cererea pentru cipurile de memorie flash creste rapid, fiind utilizate pentru playerele muzicale si alte aparate electronice portabile, intrucat dispun de capacitatea de a pastra datele dupa oprirea alimentarii cu electricitate.

SanDisk a anuntat, in aceasta luna, ca va investi, impreuna cu grupul japonez Toshiba, aproape cinci miliarde de dolari pentru construirea unei noi fabrici de cipuri de memorie flash, in contextul avansului rapid al cererii. Apple a incheiat, anul trecut, contracte pe termen lung privind furnizarea de memorii flash de catre Toshiba, Intel, Hynix Semiconductors, Micron Technology si Samsung Electronics.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri