E-value International S.A., unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de intermediere telefonica de tip Contact Center din sud-estul Europei, isi lanseaza operatiunile in Romania.

Compania ofera un portofoliu de servicii complete de tip Contact Center, 24/7, de la servicii de relatii cu clientii si de asistenta tehnica, pana la solutii de retentie a clientilor si de vanzari. In calitate de partener, compania vine in sprijinul nevoilor strategice ale clientilor sai si contribuie la atingerea obiectivelor acestora de relationare cu consumatorii.

E-value International S.A., membra a OTE Group si Deutsche Telekom, are sediul in Bucuresti si urmeaza modelul de succes al companiei mama COSMOTE e-value S.A., beneficiind de experienta de peste 15 ani a acesteia. Activitatea companiei se desfasoara in prezent pe o suprafata de 1.900 de metri patrati si include 320 de statii de lucru si o infrastructura tehnologica avansata. In al doilea trimestru al anului 2015, va fi infiintat un al doilea sediu, la Brasov, care va cuprinde alte 300 de statii de lucru si va permite extinderea operatiunilor, pentru a raspunde cerintelor pentru proiectele regionale si internationale.

Compania furnizeaza deja servicii catre Telekom Romania Mobile Communications, membra a Grupului OTE, in urma unui parteneriat incheiat cu scopul de a dezvolta proiecte majore de servicii de relatii cu clientii si de vanzari in beneficiul operatorului de telecomunicatii. Colaborarea va fi extinsa in urmatoarele luni si va viza si alte proiecte ale Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, precum si ale Deutsche Telekom, atat in zona de servicii inbound, cat si outbound.

Citeste si:
Telekom Romania oferă gratuit un pachet de lucru de acasă
Telekom Romania a lansat...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Citește și
Dobre, Samsung: S20 Ultra, cel mai scump vârf de lance, este și cel mai dorit
Setari Cookie-uri