Dan Ostahie, manager si fondator al Altex, cel mai mare lant de magazine electroIT din tara, a subliniat pentru wall-street.ro ca online-ul acopera, in prezent, circa 10% din afacerile companiei, fiind in continua crestere ca pondere din total.

“Evolutia cifrei de afaceri a companiei are la baza mai multi factori”, spune Ostahie, referindu-se la cresterea afacerilor nete ale companiei in 2014 pana la 337 mil. euro, de la 250 de milioane de euro in 2013. “In primul rand, profitam acum de pe urma suprafetelor mari de vanzare, o miscare buna facuta de noi. In al doilea rand, piata a crescut double digit in 2014, conform GfK, si, de asemenea, cresterea buna a online-ului care a evoluat cu peste 30%, la nivel de piata, anul trecut, s-a reflectat pozitiv si in cazul business-ului nostru”, spune Ostahie.

Pentru 2015, fondatorul Altex se asteapta la pastrarea liniilor care au caracterizat 2014. Astfel, Altex va inregistra o crestere a cifrei de afaceri si pastrarea marjelor brute de profit.

“Cresterea dolarului ne-a afectat negativ profitabilitatea – am ales sa nu marim preturile, micsorandu-ne astfel marjele. Mai mult, piata este foarte orientata pe pret, lucru care, iar, loveste in profit. Pe de alta parte insa, crestem vanzarile si, in final, o sa ajungem la valori similare de profit la finalul anului”, spune el.

Totodata, Dan Ostahie considera ca omnichannel este un raspuns corect la necesitatile si cerintele actuale din piata – “si vom continua in aceasta directie!”.

Citeste si:
Miscare surpriza: Altex intra in eMag Marketplace
Miscare surpriza: Altex intra...

Citeste aici rezultatele financiare ale mai multor jucatori principali din piata.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Cele mai importante declaratii ale managerilor IT&C din ultimele luni