Softelligence, companie specializata in dezvoltarea si implementarea de solutii software de business, anunta pentru prima jumatate din 2015 o crestere de 60% a cifrei de afaceri fata de perioada similara din 2014, estimandu-se pentru anul in curs o cifra de afaceri de peste 2 milioane euro.

Cresterea se datoreaza proiectelor dezvoltate alaturi de jucatori importanti din Europa Centrala si de Est si a vanzarii propriei platforme Softelligence EBS.

Astfel, exportul de software reprezinta aproximativ 30% din cifra de afaceri Softelligence pentru primele luni ale acestui an. Cele mai importante proiecte au vizat dezvoltarea unor sisteme complexe in zona de vanzari si achizitii, principalele verticale de business fiind domeniul bancar, productie si servicii. Tarile in care Softelligence a activat pana in prezent sunt Marea Britanie, Suedia, Germania si Austria.

“Clientii internationali aleg companiile romanesti gratie cunostintelor solide si certificarilor dobandite in zona de dezvoltare software, Project Management si analiza de business. Acum avem o sansa uriasa de a fi un adevarat motor regional pentru serviciile IT si produse software din Europa de Sud-Est, experienta si intelegerea culturala fiind cu siguranta in avantajul nostru.”, mentioneaza Teodor Blidarus, Managing Partner Softelligence si Vicepresedinte ANIS Romania.

Cresterea alerta a Softelligence vine si in contextul in care companiile romanesti de software si servicii IT au inregistrat venituri cu 13% mai mari in 2014 fata de 2013, conform Studiului „Romanian Software and IT Services Industry”, facut public in luna iunie 2015 de catre ANIS - Asociatia Patronala a Industriei de Software si Servicii si realizat de catre PAC - Pierre Audoin Consultants.

Tehnologizarea companiilor in...
Citeste si: Care au fost cele mai solicitate aplicatii software in 2018

In urmatoarele luni, Softelligence vizeaza extinderea in pietele internationale deja cunoscute, alaturi de livrarea unui model complex de servicii Software Enterprise. “Atat cele mai recente studii, cat si interactiunea directa cu jucatori importanti din varii domeni, ne arata inca o data orientarea puternica spre solutii enterprise performante, dublate de adoptia celor mai noi tehnologii si tendinte din piata: Mobility, Cloud computing, Big Data si retelele de socializare.”, continua Teodor Blidarus.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Cum va arata industria IT din Romania, in 2019