Ziua „sexy si incitanta” a unui CEO de multinationala, atat de puternica precum Vodafone, nu este…chiar asa de sexy; „implica foarte foarte multa munca, foarte multe intalniri si decizii importante”, spune Ravinder Takkar, CEO al Vodafone Romania, in cadrul unei intalniri inedite cu wall-street.ro.

Recunoaste ca este putin lenes dimineata – citeste la prima ora Financial Times, face acest lucru din reflex in ultimii ani. “Seara nu imi place in mod special sa citesc ceva anume, secretara mea imi transmite prioritatile pentru ziua urmatoare, intalnirile la care trebuie sa ajung sau ce am ratat in ziua respectiva. Mai lucrez, in medie, inca o ora de acasa, pentru a ma pregati pentru ziua urmatoare. Apoi ma relaxez – citesc, ma uit la un film sau serial”.

Per total insa, viata de CEO implica foarte multe intalniri cu angajati, dar si cu parteneri si clienti.

Atunci cand vine vorba de parteneri de business, Ravinder Takkar se arata foarte calculat. “Daca vrei sa faci business cu cineva, trebuie sa il cunosti foarte bine, pentru ca brandul nostru este, automat, asociat cu al partenerului. Deci aici lucrurile sunt albe sau sunt negre. Apoi, brandul nostru este mai mare si mai important decat al oricui –inclusiv decat noi, ca persoane fizice. Nu am autoritatea si nici nu doresc sa asociez brandul Vodafone cu oricine pentru ca, asa cum spuneam, este peste mine”.

Vodafone cauta fidelitate de la parteneri, dar si entuziasmul lor. “Cand eram mai tanar, in cariera, eram ceva mai analitic decat acum. In prezent, sunt ceva mai empatic, imi inteleg mai bine limitarile, incerc sa comunic mai deschis, totul se face prin fortele oamenilor si colegilor mei. Biroul meu este deschis, nu sunt bariere, lucram open space, este un lucru important, poti saluta mai usor colegii, schimba o vorba cu ei – asta, evident, cand nu esti peste cap cu treaba”.

Similar, considera ca angajatii ar trebui sa intruneasca, pe langa altele, si calitatile partenerilor de afaceri, companiilor. “Pana la urma, afacerile sunt conduse de oameni. Vrei ca angajatii sa creada in ceea ce fac, sa fie fideli; daca vii doar pentru a lua banii la finalul lunii, nu este bine. Trebuie sa iti placa ceea ce faci, sa investesti in companie. Acesta este un element important. Mai mult, este important sa lucrezi bine cu colegii, sa interactionezi, sa fii o persoana placuta. Cei mai buni angajati nu sunt cei mai destepti, care au studiat cel mai bine, ci cei care sunt fideli, cei care stiu sa comunice, sa se descurce in diferite situatii”, puncteaza Ravinder.

Citeste aici intreg interviul, la pranz, cu Ravinder Takkar.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri