Lansarea in Europa a noii console de jocuri video PlayStation 3 a fost amanata pentru luna martie 2007, chiar daca produsul va debuta pe piata din SUA si Japonia in luna noiembrie a acestui an, a declarat miercuri directorul grupului Sony responsabil de acest proiect.

Decizia de amanare a fost provocata de problemele aparute in productia de masa a laserului Blu-ray disc, o componenta cheie a noii console, a declarat directorul diviziei Sony Computer Entertainment, Ken Kutaragi.

"Am decis sa ne concentram pe pietele japoneza si americana. Regretam ca nu vom putea raspunde tuturor asteptarilor", a informat, potrivit Rompres, Ken Kutaragi. Data exacta la care va parea PlayStation 3 pe piata europeana va fi comunicata ulterior, insa Kutaragi a estimat ca va fi vorba de prima parte a lunii martie a anului viitor.

Potrivit acestuia, grupul Sony isi mentine obiectivul de a livra sase milioane de console PlayStation 3 pana in luna martie 2007, insa din cauza problemelor de productie in prima faza vor fi disponibile mai putine console decat se estima initial. Astfel, la data de 11 noiembrie 2006, cand PlayStation 3 isi va face debutul pe piata nipona, Sony va pune in vanzare aproximativ 100.000 de unitati, alte 400.000 de console urmand a fi rezervate pentru piata americana, unde PlayStation 3 isi va face aparitia la 17 noiembrie.

Din cauza unei intarzieri de o luna in livrarea playerului Blu-ray, Sony va avea la dispozitie doar doua milioane de console PlayStation 3 pana la finele anului, in loc de patru milioane cum intentiona initial. Blu-ray disc este destinat sa devina urmatorul standard pentru echipamentele de tip DVD player si recorder, dar si o componenta esentiala a consolei PlayStation 3.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri