Pachetele integrate MagentaOne, oferite de Telekom Romania, au atras intr-un an de la lansare circa 150.000 de clienti, „acestia fiind si cei mai multumiti, conform studiilor noastre interne”, conform lui Nikolai Beckers, CEO la Telekom Romania. In anul doi de activitate pe piata locala sub brandul Telekom, operatorul va oferi noi canale TV si servicii adiacente.

Pentru clientii persoane fizice, incepand cu luna septembrie, MagentaOne pune la dispozitie noi oferte comerciale pentru clientii de servicii integrate fix-mobil. Clientii MagentaONE noi sau existenti pot adauga, fara o perioada minima contractuala, pana la 4 servicii suplimentare Mobil Voce Familie sau Mobil Date Familie pentru 4,95 euro/luna cu TVA inclus/pachet.

In functie de preferintele clientilor, pe langa servicii nelimitate in retea (voce si SMS-uri), acestia pot alege mai multe beneficii de voce cu Mobil Voce Familie - lunar 1000 de minute/SMS-uri nationale, 200 de minute mobile internationale si 750MB de trafic de date - sau pot opta pentru mai mult trafic de date cu Mobil Date Familie - 500 de minute/SMS-uri nationale, 200 de minute internationale si 1,5GB de trafic de date. In plus fata de aceste doua servicii care combina beneficii de voce si date mobile, clientii pot opta pentru pana la doua abonamente de date numite Date Tableta Familie. Prin intermediul tuturor ofertelor noi pentru familie, telefoanele mobile sau tabletele pot fi cumparate si platite in rate lunare. Ca un beneficiu aditional pentru fiecare pachet suplimentar, clientul va primi 1GB de trafic pentru serviciul mobil principal.

Noii clienti au reducere de 50% pentru primele 6 luni pentru pachetele promotionale care includ Mobil L si TV L, Internet L, VoceFixa S, la 72 lei, TVA inclus sau Mobil L cu TV M, Internet L, VoceFixa S, la 69 lei, TVA inclus, pentru aceeasi perioada.

Pentru segmentul de business, portofoliul de pachete integrate fix-mobil a fost imbunatatit cu optiuni suplimentare, vizand in principal clientii IMM. Asadar, in prezent, toti clientii business existenti care au cel putin un serviciu fix Telekom si un serviciu mobil Telekom pot primi un cont OneDrive for Business gratuit, care include 1 TB de spatiu de stocare securizat (certificat ISO) si acces la versiunea online Microsoft Office. Mai mult, acest segment de clienti business este preluat in call-center, in medie, in 10 secunde.

Noi exclusivitati pentru clientii TV

Platforma IPTV, din punctul de vedere al preferintelor, a avut cea mai rapida rata de adoptare in randul platformelor TV disponibile in portofoliul Telekom. In general, clientii Telekom TV apreciaza continutul, calitatea HD si functiile interactive, pe langa numarul de canale oferite.

De-a lungul timpului, pe platforma TV au fost adaugate mai mult de 10 canale TV in exclusivitate. Cel mai recent este Nat Geo People pentru televiziunea liniara, canal disponibil pentru toti clientii de la inceputul lunii septembrie. Nat Geo People este cel mai nou brand din portofoliul National Geographic si ofera acces la povesti de viata ale oamenilor obisnuiti din intreaga lume. De asemenea, pe Telekom TV Interactiv si pe platforma Web & Mobile poate fi accesat un nou pachet exclusiv VoD de catre cinefili: Dolce Movies on Demand cu continut PictureBox de la NBCUniversal, disponibil pentru prima oara in Romania, combinat cu alte pachete suplimentare existente (MUBI & Disney Movies on Demand).

Fanii fotbalului pot beneficia de calitate HD, deoarece Dolce Sport HD va face parte din toate pachetele de baza pentru toate tehnologiile TV. In plus, Dolce Sport 2 HD este acum disponibil si pentru clientii de televiziune prin satelit in toate pachetele de baza, in plus fata de cele dedicate utilizatorilor TV Interactiv. Prin urmare, clientii Telekom TV se pot bucura de o experienta completa, in timp ce vizioneaza toate meciurile UEFA Champions League si UEFA Europa League oferite in exclusivitate.

Capacitati IT&C imbunatatite pentru clientii business

In perioada urmatoare, clientii business corporate vor beneficia de rezultatele proiectelor-pilot pentru Smart Cities, precum Smart Lighting, Smart Parking, Video Surveillance, Smart Transportation. Printre obiectivele strategice IT&C ale Telekom pentru urmatoarele 12 luni se numara dezvoltarea continua a serviciilor de tip „managed” si lansarea de noi servicii din zona IT&C, cum ar fi Mobile PoS, Branch of the Future for banking, Managed Wi-Fi as a Service, solutii de semnatura digitala, arhiva electronica, Cloud CRM si ERP. Portofoliul M2M este, de asemenea, in crestere cu solutii precum Elevator Emergency sau Taxi dispatch.

La finele lunii iunie, Telekom Romania avea 6,015 milioane de clienti pe segmentul telefoniei mobile, in scadere cu 0,5% fata de iunie 2014, iar numarul de clienti pe telefonie fixa a scazut cu 6,7%, la 2,15 milioane.

Telekom Romania a consemnat un declin de 1,2% si in cazul serviciilor broadband, care numara 1,186 milioane de clienti la finele primului semestru.

Principalii concurenti ai Telekom sunt Orange, Vodafone, precum si RCS&RDS si UPC Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri