Romanii cu venituri medii si peste medii isi schimba televizorul in medie o data la 6-7 ani, in timp ce clientii cu venituri mai mici o data la 8-9 ani, a declarat Victor Armaselu, directorul diviziei de consumer electronics din cadrul Samsung Romania, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata de electronice si IT.

Vanzarile de televizoare vor ajunge anul acesta la circa un milion de exemplare, in crestere cu aproximativ 10% fata de 2014, cand s-au vandut in jur de 900.000 de unitati.

Cele mai mari vanzari sunt in ultimul trimestru al anului, perioada care cuprinde Craciunul si Black Friday si care aduce vanzari duble fata de alte trimestre din an. Astfel, ultimele trei luni din an inseamna in jur de 40% din vanzarile pe un an.

De asemenea, romanii cheltuie in jur de 1.350 de lei pentru achizitia unui televizor.

Samsung detine 45% din valoarea pietei de televizoare, aceasta fiind estimata la circa 300 de milioane de euro.

Citeste si:
Samsung: Cand sunt reduceri, romanii isi cauta produse tot mai scumpe
Victor Armaselu, Samsung:...

“Avem o cota stabila de aproximativ trei ani. Ca pret ne dorim sa adresam cat mai multi clienti, insa produsele noastre sunt in zona superioara de pret indiferent de segment”, spune Armaselu.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Ce conteaza cel mai mult pentru clientii romani de electrocasnice