Oamenii de afaceri au sesizat in ultima perioada ca business-ul lor nu depinde doar de concurenta clasica ci si de dezvoltarea tehnologiilor care, peste noapte, ii poate lasa fara clienti, dar si fara obiectul muncii.

Mediul de afaceri concurential din Romania ia si el in serios noile modele de afaceri construite pe algoritmul infamului serviciu de taximetrie Uber, cel mai valoros start-up tehnologic al momentului -, care au inceput sa se faca vizibile in cat mai multe domenii.

Pasul spre online e facut deja de multi dintre micii si marii antreprenori, iar adaptarea la noile modele de business tinde sa devina o chestiune de supravietuire.

Invitati la Adevarul Live Financiar, Felix Patrascanu – cofondator si director la Fan Courier – si Lucia Morariu – presedinte si director general la agentia de turism Eximtur – au vorbit despre amenintarile venite din online, dar si despre lupta antreprenorului onest cu “o piata care pe zi ce trece este mai neconcurentiala pentru contribuabilul roman”si motivele pentru care orice tanar ar trebui, totusi, sa intre in afaceri.

Citeste in continuare pe adevarulfinanciar.ro.

Citeste si:
Metoda prin care soferii Bolt si UBER isi pacalesc clientii
Cum reusesc soferii de...

Sursa foto: Prathan Chorruangsak

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Huawei, Trump, cursa 5G si Guvernul Romaniei: Cum ne pozitionam?