De aproape doi ani, de la lansarea Windows Media Center XP 2005, Microsoft a incercat, fara succes, sa convinga consumatorii sa-si tina calculatoarele personale in sufragerie, ca unealta multimedia. Anuntarea urmatorului produs Apple, acum doua zile, a fost lovitura finala pentru viziunea lui Bill Gates, care vrea sa faca pentru consumatori ceea ce a facut in domeniul afacerilor, titreaza publicatia electronica australiana iTWire.com

Medii diferite

Succesul fara precedent inregistrat de Microsoft in zona afacerilor a avut la baza doua motive. Primul - viziunea unui PC pe fiecare birou avea logica in lumea afacerilor, datorita cresterii productivitatii. Al doilea - nu exista o tehnologie adinc inradacinata care sa trebuiasca detronata.

Ca si televiziunea, Internetul reprezinta un fenomen extrem de dezvoltat, si exista posibilitatea ca intr-o zi cele doua sa ajunga la un punct de convergenta. In prezent insa, ele ramin doua forme de a petrece timpul liber care se exclud reciproc. In timp ce navigarea pe Internet reprezinta o experienta personala, televiziunea ramine un mediu orientat catre familie si activitati de grup.

Obiceiurile vechi mor greu

Succesul Microsoft in zona afacerilor a facut compania sa creada ca poate convinge consumatorii sa isi arunce televizoarele, DVD-playerele si sistemele audio si sa le inlocuiasca printr-un PC cu o placa de sunet si un tuner tv, pe care sa ruleze Microsoft Windows Media Center. Iar consumatorii au demonstrat ca nu sint gata sa faca acest lucru. Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=7005&art=17634&cHash=7f1e769262