Producatorul suedez de echipamente de telecomunicatii LM Ericsson a prezentat vineri un amplu plan de reorganizare a activitatilor sale, plan destinat sa-i sporeasca eficacitatea intr-un sector in plina consolidare
Potrivit acestui proiect, Ericsson isi va imparti activitatile in trei mari divizii (retele, servicii mondiale si multimedia) pentru a raspunde mai bine la solicitarile clientilor. Noua structura organizationala, care va intra in vigoare la 1 ianuarie 2007, va atrage dupa sine recrutarea unui numar de 500 de ingineri pentru a spori eforturile de cercetare, in special la capitolul retele de Internet.

"Avem o pozitie mai solida ca niciodata si a venit timpul sa acceleram ritmul nostru de dezvoltare...Multimedia este o zona cu oportunitati de afaceri evidente si o forta puternica pentru cresterea capacitatilor de retea", a declarat potrivit Rompres, presedintele director general de la Ericsson, Carl-Henric Svanberg.

Ericsson estimeaza ca in anul 2005 piata de multimedia (televiziune, muzica, jocuri video, etc.) a avut o valoare de 20 miliarde euro, prognozand ca la orizontul anului 2011 piata va ajunge la o valoare de 100 miliarde euro.

Anuntul intervine in momentul in care sectorul ITC cunoaste un amplu proces de consolidare. in luna iunie conglomeratul industrial german Siemens si producatorul finlandez de telefoane mobile Nokia au anuntat fuziunea activitatilor lor de echipamente de telefonie si echipamente de retea, urmand a da nastere unei entitati cu o cifra de afaceri de 16 miliarde euro.

De asemenea, grupul francez Alcatel si rivalul american Lucent vor fuziona si ei pentru a da nastere liderului mondial la capitolul tehnologii de comunicatie, operatiunea fiind aprobata de actionarii cel doua companii la data de 7 septembrie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri