6,8 milioane de familii din Romania au abonamente de televiziune. 65% folosesc cablu

6,8 milioane de familii din Romania aveau abonamente de televziune la finalul lunii iunie, in crestere anuala cu 4,5% fata de iunie 2014, conform datelor raportate de furnizori catre Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).

Astfel, rata de penetrare a serviciilor audiovizuale la nivel de gospodarii a depasit pragul de 91%.

Un procent de 65% din totalul abonatilor la servicii de retransmisie receptionau programele TV prin intermediul retelelor de cablu, numarul acestora atingand valoarea de 4,4 milioane (+5,2% fata de iunie 2014), in timp ce 34% dintre abonati, adica 2,3 milioane (+3,1% comparativ cu iunie 2014), beneficiau de programe TV furnizate prin retele cu transmisie prin satelit de tip DTH.

De asemenea, 70.000 de abonati (+9,8% fata de 30.06.2014), respectiv un procent de doar 1% din totalul abonatilor, receptionau aceste programe prin tehnologie IP.

In functie de mediul de resedinta, la mijlocul acestui an, 61% dintre abonati erau din mediul urban, in timp ce 39% erau din mediul rural.

Citeste si:
Construcția unui nou centru hollywoodian a fost autorizată în Marea...
Construcția unui nou centru...

Din punct de vedere al modului de receptionare a programelor TV, numarul de abonati la serviciile de retransmisie a programelor media in format digital continua sa creasca, atingand valoarea de 4,2 milioane din totalul de 6,8 milioane de abonati, inregistrand o crestere anuala de 7%. In functie de suportul folosit, aproximativ 55% receptionau programe TV in format digital prin intermediul retelelor cu transmisie prin satelit (DTH), in timp ce 43% accesau aceste programe prin retele prin cablu, iar 2% prin tehnologia IP (IPTV).

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri