Retailerul electro-IT Altex a anuntat vineri ca va asigura servicii post-vanzare clientilor Domo, dupa inchiderea magazinelor acestuia.

"ALTEX a pus in aplicare aceasta facilitate adusa clientilor Domo inca de anul trecut, prin preluarea obligatiilor pe care vechiul retailer le avea fata de clientii sai in magazinele deschise in locul fostelor showroom-uri Domo", arata retailerul intr-un comunicat, preluat de Mediafax.

Pana in prezent, Altex a deschis magazine in locul Domo in Cluj-Napoca, Craiova, Constanta, Miercurea Ciuc, Pitesti, Ramnicu Sarat, Reghin si Targoviste.

"In Bucuresti, fostii clienti Domo vor putea apela la serviciile post-vanzare in magazinul din AFI Palace Cotroceni. Conform noii politici a retailer-ului, fostii clienti Domo pot beneficia, pentru produsele aflate in gama ALTEX, de garantie si service. Pentru a putea fi aplicate aceste facilitati, clientii trebuie sa prezinte facturile produselor achizitionate si sa fie urmate procedurile aferente solutiilor post-vanzare, disponibile pe website-ul oficial al retailer-ului", arata Altex, companie detinuta de Dan Ostahie.

Domo a anuntat in noiembrie 2015 ca va inchide toate magazinele fizice, pentru a ramane cu operatiuni doar online.

Citeste si:
Domeniul in care amenzile se aplica pe legi din 1992
Tiberiu Pop, Cel.ro: In...

Managerul general al eMag, Iulian Stanciu, a declarat atunci ca retailerului Domo ii va fi si mai greu sa faca fata concurentei, in online, dupa inchiderea magazinelor fizice, iar pentru preluarea clientilor companiei s-a dus o "bataie in transee" intre competitori.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Tendinte in cautarile despre Black Friday: Ce magazine conduc