Telekom Romania, cel mai mare operator de comunicatii fixe si mobile de pe piata locala, va investi anul acesta circa 180 de milioane de euro in special in reteaua de fibra optica, internet mobil, servicii inovative care sa creasca satisfactia clientilor si extinderea portofoliului segmentului de business, a declarat Miroslav Majoroš, cel care este de la inceputul lui ianuarie noul CEO al companiei.

Operatorul vrea ca anul acesta sa extinda cu peste 30% acoperirea retelei bazate pe fibra optica, avand ca obiectiv atingerea a 2 milioane de gospodarii pana la sfarsitul anului 2016.

Majoroš, cel care de la 1 ianuarie l-a inlocuit pe Nikolai Beckers, fostul CEO al Telekom, a adaugat ca printre prioritatile sale se numara cresterea profitabilitatii si fluidificarea proceselor astfel incat sa creasca eficienta in companie.

"Inca sunt procese si produse care sunt diviziate in urma rebrandingului si le putem face sa functioneze impreuna", a explicat managerul.

Citeste si:
Parteneriatul Orange-Telekom: Primele oferte ale operatorilor
Parteneriatul Orange-...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Telekom Romania anunta prelungirea mandatului lui Miroslav Majoros