Vodafone, al doile operator de telecomunicatii de pe piata telefoniei mobile, a inregistrat, in anul fiscal 1 aprilie 2015 - 31 martie 2016, venituri de servicii de 688,4 milioane euro, increstere cu 5,6 fata de anul fiscal precedent, si a atras aproape 19.000 de noi clienti in primul trimestru comparativ cu finalul anului trecut, potrivit datelor financiare publicate, de companie, conform News.ro

Vodafone, dupa Orange, este al doilea operator de telefonie mobila din Romania din punct de vedere al numarului de clienti, dar depasind cu mult ceilalti doi rivali - Telekom si Digi Mobil.

"Vodafone Romania a inregistrat un numar total de 9.120.145 de clienti la 31 martie 2016, in crestere cu 18.853 fata de trimestrul precedent. Din numarul total de clienti, 8.461.054 sunt utilizatori ai serviciilor mobile", a precizat grupul.

La finalul primului trimestru, 41,1% dintre clientii din Romania ai Vodafone erau abonati, iar restul de 58,9% aveau cartele preplatite.
Compania a inregistrat o crestere puternica, in ton cu avansul general al pietei romanesti, a traficului de date, cu cu 131,9% in anul fiscal incheiat la 31 martie.

Datele publicate luni de reglementatorul pietei de telecomunicatii din Romania arata ca numarul de utilizatori de telefonie mobila din Romania cu semnal 4G a crescut anul trecut cu 243%, adica de aproape trei ori si jumatate, pana la 2,7 milioane.

Insa ponderea telefoanelor cu conexiune 4G raportata la numarul total de utilizatori activi a fost sub 12%, nivel modest in comparatie cu ratele inregistrate in statele dezvoltate.

La finalul anului trecut, in Romania erau 23,1 milioane de utilizatori de telefonie mobila, in crestere cu 1% fata de finalul lui 2014, din care mai putin de jumatate (46,3%, 10,7 milioane) aveau abonamente.

Sursa foto: Zadorozhnyi Viktor / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri