Extraoptiunea de minute si mesaje text in retea vizeaza in principal tinerii, care sunt utilizatori frecventi atat de servicii de voce cat si de SMS.
Serviciul, disponibil un an de la data activarii, poate fi activat pana la data de 2 noiembrie 2006 si ofera un tarif fix de 0,16 euro si 0,10 euro.
Veniturile Cosmote Romania in primele sase luni ale acestui an s-au ridicat la 14 milioane de euro, din care 7,9 milioane in trimestrul II. Operatorul elen a inregistrat o pierdere neta de 44,9 milioane de euro in semestrul I, pierdere datorata in special investitiilor in relansarea companiei, rebranding si investitii in infrastructura.
Cosmote Romania va continua sa investeasca masiv in dezvoltarea infrastructurii de retea, iar oficialii companiei estimeaza ca pana la sfarsitul anului handicapul de acoperire fata de principalii doi operatori de pe piata va fi recuperat in totalitate.
Cosmote Romania va continua si investitiile in promovarea brandului si in extinderea retelei de distributie. Cosmote are deja o retea de distributie formata din 542 de magazine la nivel national (magazine proprii si partenere).
Cosmote a preluat in luna mai 42% din actiunile lantului de magazine de accesorii Germanos, Romania fiind ultima tara in care operatorul mobil asteapta avizul autoritatilor din domeniul concurential pentru aceasta achizitie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: