Cosmote Romania a lansat luni o noua extraoptiune vizand fidelizarea clientilor pentru cartela Cosmote, ce cuprinde 200 de minute si 200 de mesaje text in retea pe luna, o combinatie accesibila de servicii voce si SMS in premiera pe piata romaneasca.

Extraoptiunea de minute si mesaje text in retea vizeaza in principal tinerii, care sunt utilizatori frecventi atat de servicii de voce cat si de SMS.

Serviciul, disponibil un an de la data activarii, poate fi activat pana la data de 2 noiembrie 2006 si ofera un tarif fix de 0,16 euro si 0,10 euro.

Veniturile Cosmote Romania in primele sase luni ale acestui an s-au ridicat la 14 milioane de euro, din care 7,9 milioane in trimestrul II. Operatorul elen a inregistrat o pierdere neta de 44,9 milioane de euro in semestrul I, pierdere datorata in special investitiilor in relansarea companiei, rebranding si investitii in infrastructura.

Cosmote Romania va continua sa investeasca masiv in dezvoltarea infrastructurii de retea, iar oficialii companiei estimeaza ca pana la sfarsitul anului handicapul de acoperire fata de principalii doi operatori de pe piata va fi recuperat in totalitate.

Cosmote Romania va continua si investitiile in promovarea brandului si in extinderea retelei de distributie. Cosmote are deja o retea de distributie formata din 542 de magazine la nivel national (magazine proprii si partenere).

Cosmote a preluat in luna mai 42% din actiunile lantului de magazine de accesorii Germanos, Romania fiind ultima tara in care operatorul mobil asteapta avizul autoritatilor din domeniul concurential pentru aceasta achizitie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri