Waze anunta incheierea unui parteneriat cu compania de date din trafic INRIX, care va pune la dispozitia utilizatorilor o functie prin care acestia vor fi directionati catre cel mai bun loc de parcare.

Populara aplicatie de navigare bazata pe feedback-ul utilizatorilor si pe hartile Google, Waze, ofera deja o functie prin care utilizatorii pot cauta locuri de parcare in vecinatatea destinatiei. Insa, prin parteneriatul cu cei de la INRIX, aceasta va deveni mai inteligenta. INRIX este o companie care colecteaza date despre trafic, printre care si informatii legate despre locurile de parcare. Aceasta are contracte cu unii dintre cei mai mari producatori de masini, printre care Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Porsche, Lexus si Toyota, carora le furnizeaza diverse date despre trafic, conform News.ro.

Prin parteneriatul cu INRIX, recomandarea locului de parcare nu se va mai face orbeste, in ideea ca pana acum era recomandata o parcare fara a se sti daca exista sau nu vreun loc liber. Waze va avea acum un set intreg de informatii despre locurile de parcare, pe care le va folosi pentru a face recomandari inteligente.

In primul rand, Waze va sti daca intr-o anumita parcare exista locuri libere. Nu vor mai exista cazuri in care utilizatorul este trimis catre o parcare pentru a constata acolo ca nu exista locuri libere. In al doilea rand, utilizatorii vor avea la dispozitie inclusiv informatii despre taxele de parcare si vor putea astfel alege parcarile mai convenabile.

In acest fel, combinand intregul set de date puse la dispozitie de INRIX, utilizatorii de Waze vor avea o imagine clara a posibilitatilor de parcare in momentul in care se apropie de destinatie. Vor merge la sigur catre un loc de parcare si vor sti de la bun inceput cat vor plati pentru el.
Waze are la ora actuala peste 65 de milioane de utilizatori lunari activi si este folosita in 185 de tari.

Sursa foto: captura waze

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri