Strategia de dezvoltarea a Orange prevede deschiderea, in urmatorii ani, a unui magazin \"Orange Shop\" in fiecare oras important din Romania astfel incat 50% din vanzarile companiei sa se faca prin canale proprii, a declarat presedintele companiei, Richard Moat.
Moat nu a dat detalii referitor la numarul de magazine pe care compania de telecomunicatii le va deschide. Presedintele Orange a afirmat ca pana la sfarsitul anului in interiorul companiei 5% din personal va fi transferat in alte functii, 10% fiind promovati deja. "La Orange avem 2.200 de angajati, media de varsta este de 29 de ani, iar 89% din angajati au studii superioare", a spus Moat, citat de NewsIn.

Pana la sfarsitul anului, Orange tinteste o retea proprie formata din cel putin 42 de magazine, iar pentru anul viitor compania si-a propus sa deschida cel putin 18 noi centre de distributie specializate, conform oficialiilor firmei . Orange Romania se va concentra in viitor pe distributia prin dealeri specializati, dar va continua colaborarea si cu partenerii nespecializati, cum ar fi retelele de hipermarketuri, potrivit lui Richard Moat.

Orange este lider de piata in Romania cu 7,2 milioane de clienti la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al anului 2006 si este parte a operatorului mobil Orange prezent in 17 tari. La sfarsitul lui 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane euro si 6,8 milioane de clienti. Orange Romania ofera o gama de servicii de comunicati de voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri