Aplicatia Uber primeste primul update major din ultimii patru ani, promitand o interfata simplificata si mai multe facilitati. Desi nu era nici pana acum o aplicatie dificil de folosit sau cu o interfata foarte complicata, cei de la Uber urmarind sa simplifice si mai mult lucrurile si sa optimizeze aplicatia astfel incat sa ruleze si sa ofere un acces mai rapid la functiile principale.

Incepand cu acest update, utilizatorii vor fi intampinati cu intrebarea ”Incotro?” in momentul in care deschid aplicatia. Cum este cea mai importanta functie, dezvoltatorul a considerat ca destinatia este primul lucru care trebuie completat, conform News.ro

In afara de cautarea clasica, utilizatorul poate alege destinatia si folosind asa-numitele shortcut-uri - destinatii salvate. Daca pana acum se puteau salva adresele pentru domiciliu si serviciu, Uber extinde numarul destinatiilor favorite ce pot fi accesate rapid, fara a mai fi necesara cautarea pe harta. Cu aceasta ocazie, Uber incearca si un exercitiu de transparenta. Costul unei calatorii va fi afisat de la bun inceput, iar utilizatorul va putea sa compare preturile pentru diversele optiuni de transport disponibile.

Un alt aspect la care s-a lucrat a fost cel informational, Uber afisand acum mai multe informatii despre cursa aleasa. Utilizatorul va avea acces la informatii despre sofer si va afla de la inceput timpul estimat al calatoriei. Au fost imbunatatite si aspecte care tin de zona sociala. In primul rand, costul unei calatorii va putea fi impartit intre mai multe persoane, daca este cazul. Apoi, utilizatorul va putea expedia oricand coordonatele geografice prietenilor.

Noua versiune a aplicatiei Uber va deveni treptat disponibila tuturor utilizatorilor pe parcursul urmatoarelor zile.

Sursa foto: Shutterstock / Taxi

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri