Blue Point, una dintre cele mai importante companii romanesti de servicii call center, anunta o cifra de afaceri de 13 milioane de lei pentru 2016, in crestere cu 25% fata de anul trecut. Avansul inregistrat a avut loc pe fondul diversificarii serviciilor oferite, a cresterii numarului de clienti si a solicitarilor acestora, dar si a extinderii ariei de expertiza in doua industrii cheie: asigurari si banking.

„2016 a fost un an decisiv pentru noi si care a marcat o premiera: am deschis primul nostru call center din provincie, la Slobozia, la 9 ani de la infiintare. De asemenea, a fost o provocare pentru noi sa ne marim expertiza catre alte domenii, precum cel financiar-bancar si cel al asigurarilor, lucru care a presupus si resurse mai mari si investitii in crestere din partea noastra”, spune Violeta Rosu, managing partner Blue Point.

„2016 a marcat si o extindere importanta la nivel de personal. Am angajat peste 100 de consultanti de vanzari prin telefon, echipa ajungand la aproape 300 de angajati”.

Blue Point va continua extinderea si anul viitor. Strategia vizeaza livrarea de servicii catre companii din afara, dublarea capacitatii call center-ului din Slobozia si continuarea extinderii la nivel national, prin deschiderea unui nou call center in provincie. Planurile companiei iau in calcul si extinderea catre noi industrii, precum cea de tehnologie a informatiei si energie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri