Webstyler a fost desemnata cea mai buna agentie de comunicare online din Romania, in cadrul festivalului, agentia castigand 3 premii si 6 nominalizari in toate categoriile competitiei WebPromo, care premiaza cele mai bune site-uri si elemente de comunicare online.

Webstyler castiga pentru a doua oara, la Internetics, heititlul de Agentia Anului. “Suntem singura agentie full service de comunicare online din Romania, iar faptul ca lucrarile agentiei au castigat premii si nominalizari in toate tipurile de sectiuni vorbeste despre calitatea acestor servicii. Titlul de Agentia Web a Anului este recunoasterea muncii depuse de noi in ultimul an si vine ca o confirmare a valorii echipei noastre,” a declarat Bogdan Nitu, director general Webstyer.

La categoria site-uri de prezentare, Webstyler a castigat un premiu pentru www.altex.ro, sectiunea de magazine, si a fost nominalizat la sectiunea auto cu www.tiriacleasing.ro, la produse de consum rapid cu www.murdarireaestebuna.ro, la corporate cu www.gmp.ro si la produse de folosinta indelungata cu www.boomtv.ro.

Construim relatii care inseamna mult mai mult decat o relatie client-furnizor. Suntem 'partners in crime'La categoria advertising online, Webstyler a obtinut doua premii la sectiunile: Viral Video cu proiectul “Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii – Autobuzul” si Jocuri cu “Kinder Joy - Etajul 13”. Tot la aceasta categorie agentia a fost nominalizata in sectiunea e-mail marketing cu “Newsletter weekend Boom". Iar campania pentru promovarea consumului de carne de pasare, “Puiul gatit nu-ti face rau!”, a fost nominalizata la categoria campanii interactive. “Succesul agentiei noastre se datoreaza si faptului ca facem echipa buna cu clientii nostri. Construim relatii care inseamna mult mai mult decat o relatie client-furnizor. Suntem 'partners in crime',” a spus Georgiana Cujba, director client service Webstyler, intr-un comunicat emis de agentie.

Internetics ridica standardele mediului virtual romanesc

Internetics a devenit un festival specializat, impartit in trei competitii distincte: Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic pentru a acoperi o gama cat mai variata de lucrari si pentru a oferi posibilitatea de exprimare tuturor celor care folosesc mediul virtual pentru a comunica sau pentru a dezvolta o afacere. Desi s-a inregistrat un numar record de participanti - peste 400 de inscrieri - exigentele internationale ale juriului au facut ca anul acesta sa existe sectiuni fara castigatori sau nominalizati.

Internetics si-a desemnat 'webingatorii'