“Anul trecut vindeam 5.000-5.500 de imprimante consumer pe trimestru, stabil fata de 2015. In primele luni ale anului curent, simtim insa o scadere a vanzarilor si, din ce stim, acelasi lucru este resimtit si de ceilalti jucatori din piata”, spune Simona Decuseara, manager Epson pe Romania si Bulgaria. "Inca nu s-a terminat primul trimestru, speram la o revenire - luna februarie a fost mai buna, de exemplu", completeaza ea.

Intreaga piata de imprimante inkjet, pe care activeaza Epson, s-a ridicat anul trecut la 108.000 bucati, valoric insemnand circa 10 milioane de euro. “S-au vandut mai putine unitati, insa pretul mediu a crescut”, puncteaza Simona. Compania a vandut, in Romania, 16.800 de bucati de imprimante, atat in zona business, cat si consumer. Cota valorica asigura Epson 33% din piata, ocupand locul 1, in fata unor concurenti precum Canon, Xerox sau BenQ. In 2015, cota Epson a fost de 23%.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Shutterstock: Eugenio Marongiu