Facebook a adaugat o functie la aplicatia Messenger, care permite utilizatorilor sa dezvaluie locul in care se afla, pentru a putea fi urmariti de prieteni in timp ce se deplaseaza. Noul instrument intra in competitie cu o actualizare similara oferita de Google Maps, informeaza Reuters.

Facebook a observat ca una dintre cele mai utilizate expresii pe Messenger, in conversatiile utilizatorilor cu prietenii si familia este ”Cat de departe esti?” sau alte variante ale aceleiasi intrebari, a declarat Stan Chudnovsky, director de produs pentru Messenger, potrivit News.ro.

Dezvaluirea locului in care se afla un utilizator este optionala, dar poate fi si live, astfel incat imediat ce incepe o conversatie cu un prieten, acesta sa ii poata urmari traseul timp de pana la 60 de minute.

Facebook a testat noua modificare in Mexic, iar functia a fost finalizata in luna octombrie, dar compania a continuat sa lucreze la ea inca cinci luni pentru a reduce impactul pe care il are asupra duratei bateriei dispozitivelor mobile.

Facebook considera ca noua functie are si scopuri de siguranta. Actualizarea este disponibila la nivel global.

Google Maps a transmis, in urma cu o saptamana, ca va adauga o functie live similara, intr-o incercare de a creste interesul pentru produs, devenit de o importanta strategica din ce in ce mai ridicata pentru companie.

Aplicatia Messages disponibila pe iPhone are, de asemenea, o astfel de functie.

Messenger a facut parte din aplicatia Facebook pentru smartphone, dar compania l-a separat intr-o alta aplicatie, in 2014. Din acel moment, compania a continuat sa investeasca in schimbari frecvente pentru a construi un serviciu distinct fata de platforma de socializare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri