Grupul nipon Sony Corp. a anuntat miercuri ca planuieste sa demareze in decembrie 2006 comercializarea in Japonia a celui mai usor laptop de pe piata, cantarind doar 898 de grame, pentru a atrage cat mai multi clienti din randul oamenilor de afaceri, conform Reuters citata de NewsIn.

Acest laptop, denumit "Type G" Vaio, va fi cel mai usor model de pe piata, fiind echipat cu un ecran cu cristale lichide de 12,1 inci, a anuntat grupul nipon de produs electronice.

Cu ocazia unei conferinte de prezentare a noilor modele Vaio, vice-presedintele Sony, Yoshihisa Ishida, a declarat ca recentele probleme ale grupului pe care il reprezinta, in ceea ce priveste retragerea de pe piata a unui numar foarte mare de baterii ce prezentau defectiuni tehnologice nu va afecta prea mult compania.

Unele dintre cele mai mari grupuri producatoare de calculatoare, printre care Dell Inc. sau Apple Computers, au anuntat retragerea a aproximativ 9,6 milioane de baterii produse de Sony, care in anumite cazuri au luat foc, supraincalzindu-se.

Grupul Sony a anuntat ca acest nou model, care va functiona pe baterie aproximativ 12,5 ore si nu este dotat cu o unitate de citire optica, va costa in jur de 220 de mii de yeni (1.881 de dolari). Momentan Sony nu intentioneaza sa vanda acest model pe piata internationala.

Grupul nipon nu a prezentat nici o estimare privind vanzarile, dar a precizat ca intentioneaza sa isi majoreze cu 30% veniturile provenite din vanzarea in Japonia a calculatoarelor personale catre firme.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri