Astfel, Vodafone Romania a ajuns la 9,75 milioane de clienti (servicii mobile, servicii fixe de voce si Internet of Things) la 30 septembrie 2017, reprezentand o crestere cu 386.219 utilizatori (4,1%) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Din numarul total de clienti, aproape 9,04 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

"Ultimul trimestru a fost marcat de lansarea unor oferte inovatoare, cum ar fi Vodafone Pass, care au dus la cresterea sustinuta a bazei noastre de clienti. Am continuat, de asemenea, sa ne concentram pe imbunatatirea retelei, prioritate concretizata prin recenta lansare a Supernet™ 4.5G, si sa le oferim clientilor cea mai buna experienta de utilizare, recunoscuta prin confirmarea de catre Ookla a superioritatii retelei Vodafone Romania si acordarea titlului de cea mai rapida retea mobila din tara", a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania.

La 30 septembrie 2017, abonatii serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totala de clienti ai serviciilor mobile Vodafone Romania, iar utilizatorii cartelei Vodafone, 60%. Ponderea segmentului de utilizatori ai serviciilor pre-platite in baza totala de clienti ai serviciilor mobile a crescut cu 0,4 puncte procentuale fata de trimestrul anterior.

ARPU mobil al Vodafone Romania a fost de 6,1 euro in cele trei luni incheiate la 30 septembrie 2017.

BRD bifeaza inca un trimestru...
Citeste si: BRD, profit in crestere. Cifrele i-au lasat reci pe investitori

Consumul de date mobile a crescut cu 90% in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2017, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In acest trimestru, Vodafone Romania a lansat Vodafone Pass, care le permite clientilor sa achizitioneze optiuni prin care au acces fara griji la aplicatiile de social media, streaming video si de muzica, fara a consuma traficul de date din abonament.