Produsele care s-au vandut cel mai bine in 2017 sunt cele din gama WELL, mai precis, sursele neintreruptibile pentru centrale termice, ventilatoarele si robinetii electrici. Cererea pentru aceste categorii de produse a fost mai ridicata decat oricand, iar Vitacom a avut grija sa livreze pe masura cererii de fiecare data.

Anul 2017 a mai insemnat pentru Vitacom si implementarea softului de aprovizionare, aparitia brandului WELL in cadrul comunicatelor Superbrands si introducerea de tablete in magazinele en-detail, care au ca scop reducerea timpului petrecut la casa de marcat.

In ceea ce priveste anul 2018, compania este pregatita pentru cererile pietii si stie deja cum sa preintampine solicitarile clientilor.

„Succesul inregistrat in acest an este doar primul pas in atingerea obiectivelor din 2018. Incepem anul in forta si lansam platformele online noi, care vor imbunatati semnificativ experienta de utilizare si vor face procesul de achizitie unul si mai placut decat in prezent. De asemenea, vom introduce noi produse in portofoliu”, a detaliat Vasile Andrei Vita, fondatorul Vitacom Electronics.

Vitacom Electronics anunta...
Citeste si: Vitacom Electronics, Black Friday cu reduceri de pana la 35%

In 2018, Vitacom va organiza a cincea editie e conferintei CEARC (Consumer Electronics and Accessories Resellers), dedicata revanzatorilor companiei.