Strategia producatorului de iPhone-uri pentru urmatorii ani se axeaza in mare parte pe investitii derulate pe teritoriul SUA. Plata unor impozite pentru repatrierea profiturilor realizate in strainatate, derularea unor campanii masive de angajari si multe alte investitii au fost anuntate de catre gigantul IT. Aceasta este una dintre cele mai mari campanii de cheltuieli a unei corporatii americane, anuntata dupa reforma fiscala semnata de Donald Trump.

Printre planurile de viitor ale Apple se numara deschiderea unui nou campus in Statele Unite ale Americii si angajarea a 20.000 de persoane, ca parte a unei strategii de dezvoltare derulate pe o perioada de 5 ani in care investitiile gigantului american se vor ridica la 30 de miliarde de dolari. De asemenea, producatorul de telefoane a precizat ca va plati un impozit de 38 de miliarde de dolari pentru repatrierea profiturilor realizate in strainatate.

Pe langa planurile prezentate mai sus, producatorul de iPhone-uri a estimat ca numarul total al cheltuielilor realizate pe teritoriul SUA in urmatorii ani va ajunge la 350 de miliarde de dolari, conform Reuters.

Reforma fiscala care a fost adoptata la finele lunii trecute de Congresul SUA ofera, pentru o perioada limitata, companiilor americane posibilitatea de a repatria profiturile realizate peste hotare la o cota de impozitare variind intre 8% si 15,5%. Acest impozit, care poate fi platit in transe pe mai multi ani, ar urma sa aduca cel putin 220 miliarde de dolari la bugetul statului federal. Anterior, profiturile evitau in totalitate plata impozitelor daca erau pastrate peste hotare si erau impozitate cu 35% daca erau repatriate in SUA. Din acest motiv, marile companii americane au acumulat sume considerabile in strainatate, in cazul Apple fiind vorba de peste 250 de miliarde de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri