Estimarea ia in calcul numarul de smartphone-uri vandute anul trecut (care se apropie de 4 milioane de unitati), fiecare nou telefon cumparat generand achizitia a cel putin doua accesorii. La acestea se adauga si telefoanele mobile deja existente in piata, care genereaza achizitii suplimentare de accesorii, precum folii si carcase de protectie.

„Consumatorii au inceput sa se orienteze catre telefoane cu o valoare mai mare, ajutati de ofertele si subventiile oferite de operatori si retaileri, precum achizitiile in rate si la abonament. Avand telefoane mai scumpe si care, acum, nu se mai diferentiaza foarte mult vizual, utilizatorii au devenit mai interesat de protejarea si personalizarea acestora.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont