UPC celebreaza anul acesta 25 de ani de prezenta pe piata din Romania, oferind clientilor 25% reducere pentru o perioada de 25 de luni pentru pachetele de servicii HAPPY HOME, care conecteaza intreaga casa - viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps si 500 Mbps, Wi-Fi premium cu modemul CONNECT BOX si programele TV oriunde, pe orice ecran cu functia Replay.

„ Ultimii ani au adus o crestere accelerata pentru UPC. Suntem mandri de tot ce am realizat ca echipa si, in continuare, ramanem fideli strategiei noastre. Multumim tuturor clientilor si partenerilor nostri pentru increderea pe care o au in noi” declara Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria.

Ca parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu din lume, UPC este unul dintre principalii jucatori in domeniul inovatiei in tehnologie si in experienta oferita clientilor. Printre premierele aduse de UPC pe piata locala, se numara televiziunea digitala prin cablu (2005), serviciul DVR - Digital Video Recorder (2008), televiziunea de inalta definitie HD (2009), tehnologia 3D (2011) sau Digital Cardul (CI+) (2012). In 2011, UPC lanseaza serviciul de Internet cu cele mai mari viteze de download disponibile la acel moment pe segmentul rezidential – pana la 120 Mbps, investitiile in segmentul de internet continuand de-a lungul anilor, astfel incat astazi UPC ofera viteze superioare de pana la 500 Mbps in toata aria de acoperire. In 2014, serviciile UPC au devenit disponibile si in afara casei, prin lansarile UPC Wi-Free si Horizon Go.

Ultimii ani au adus noutati din perspectiva serviciilor si produselor companiei, dar si a identitatii vizuale. Din 2015, clientii de internet UPC au acces la viteze superioare de pana la 500 Mbps si prin Wi-Fi, odata cu lansarea noului modem de ultima generatie, Connect Box, iar in 2016, UPC a introdus pe piata platforma video HORIZON, cu functia Replay, care ofera acces la continut oriunde si oricand. Anul trecut, compania a lansat noile pachete de servicii: HAPPY HOME, o noua identitate vizuala si sloganul: “Bucura-te de fiecare moment”.

De-a lungul timpului, UPC a realizat investitii totale de peste 1 miliard de euro in Romania. Strategia companiei de extindere a retelei de servicii digitale a adus peste 1 milion de noi gospodarii in aria de acoperire in ultimii 4 ani, serviciile UPC Romania fiind disponibile in prezent in peste 3 milioane de case. De asemenea, investitiile constante in infrastructura digitala si inovatie aduc beneficii clientilor si companiilor din Romania. Beneficiile sociale totale generate de investitiile UPC Romania in internet broadband in ultimii 4 ani sunt estimate la 309 milioane de euro, datorate impactului vitezelor mai mari de internet (196 milioane euro), productivitatii crescute (95 milioane euro) si concurentei la nivelul preturilor (18 milioane euro) din Romania, conform Oxera Consulting.

Citeste si:
Aproape jumatate dintre romani au abonamente de streaming video
Aproape jumatate dintre...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
ProTv a fost vandut. Compania mama, cumparata de un miliardar ceh