Grupul nipon Sony a vandut 88.400 de unitati Playstation 3. In primele doua zile dupa lansarea din Japonia, epuizand in totalitate stocul multor magazine, a anuntat grupul producator de jocuri video Enterbrain.
Sony a inceput la sfarsitul saptamanii trecute comercializarea in Japonia a consolei sale de jocuri si semnalele initiale conduc spre concluzia unui inceput foarte bun, informeaza NewsIn. Sony intentioneaza sa inceapa vanzarea consolei sale in America de Nord incepand cu data de 17 noiembrie, urmata de lansarea in martie 2007 si pe pietele din Europa.

Conform grupului Enterbrain, Sony a vandut in primele doua zile de la lansarea Playstation 3 aproximativ 88.400 de console, epuizand astfel complet stocurile magazinelor. Sony a putut sa livreze doar 100 de mii de console pentru lansarea produsului din cauza unor probleme aparute la linia de productie a diodelor cu laser albastru. Un reprezentant al Enterbrain a anuntat ca cifra de vanzari poate fi interpretata drept un inceput promitator pentru consola PS3, mii de fani fiind adunati cu ore bune inainte de deschiderea magazinelor pentru a fi primii care se joaca la noua consola produsa de Sony.

Consola PS3 concureaza direct cu Xbo 360 produsa de Microsoft, care a fost lansata de un an si cu viitoarea consola a Nintendo, Wii, care va fi lansata la data de 19 octombrie in Statele Unite si la data de 2 decembrie in Japonia. Modelul de baza al PS3, dotat cu un hard-disk de 20de gigabytes, este vandut pentru 49.980 de yeni (425 de dolari), in timp ce modelul mai avansat, cu hard-disk de 60 de gigabytes este vandut pentru 60 de mii de yeni.Conform informatiilor oferite de Enterbrain, 54.600 de unitati (62% din unitatile vandute ) vandute reprezinta modelul avansat al consolei.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri