Grupul de companii Telekom Romania anunta inceperea procesului de rebranding pentru magazinele Germanos care, astfel, devin Telekom. Lucrarile pentru inlocuirea elementelor de identitate de marca au inceput deja in opt magazine Germanos, iar procesul de rebranding va continua pe parcursul urmatoarelor luni pentru intreaga retea nationala Germanos, care cuprinde in prezent 176 de magazine.

Procesul implica inlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuala din magazine cu cele ale Telekom. Lucrarile au fost demarate intr-un numar de opt magazine situate in Blaj, Bucuresti (zona Mihai Bravu), Codlea, Cluj-Napoca (zona Carrefour, respectiv Iulius Mall), Giurgiu, Odorhei si Targoviste. In aceasta saptamâna vor incepe lucrarile in alte opt magazine, cele mai multe fiind din Bucuresti.

Clientii vor continua sa beneficieze de aceleasi produse si servicii disponibile in prezent in reteaua Germanos. Magazinul online www.germanos.ro va fi in continuare functional in perioada urmatoare pentru orice potential cumparator.

Pentru a preveni orice inconveniente aduse clientilor, lucrarile aferente procesului de rebranding al magazinelor vor fi efectuate in afara orelor de vârf.

Aceasta initiativa este un pas natural in urma fuziunii tuturor operatiunilor mobile sub Telekom Romania Mobile Communications SA, ca societate care le-a absorbit, proces care s-a realizat la 1 decembrie 2017.

Iesiri la rampa: Declaratiile...
Citeste si: Cele mai importante declaratii ale managerilor IT&C din ultimele luni


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
2014 - Deutsche Telekom intra in Romania prin Romtelecom si COSMOTE