Grupul Altex Romania a intrat recent in eMag Marketplace, comercializand in prezent circa 900 de produse. Este o miscare interesanta, cei doi retaileri fiind in concurenta acerba pentru pozitia de lideri de piata in ultimii ani. eMag a confirmat pentru wall-street.ro intrarea Altex in marketplace luna trecuta, pe 24 februarie.

Anterior, in 2016, Complet Electro Serv, producator si distribuitor de produse IT&C, a intrat in eMag Marketplace, initial cu circa 65 de produse. In prezent CES vinde 271 de produse, putand reprezenta o dovada ca vanzarile s-au ridicat la inaltimea asteptarilor. CES vinde in principal electronice sub brandurile Myria, Vortex sau Faber.

Vino la ecomTEAM 2018, in zilele de 28 si 29 martie, pentru a afla direct de la eMag "dedesubturi" ale Marketplace-ului, cum iti poti creste vanzarile si ce modificari face gigantul online platformei.

Altex vinde prin eMag Marketplace o gama variata de produse, de la gadget-uri de mici dimensiuni pana la produse albe de mari dimensiuni, avand insa, in general, doar cateva modele pe fiecare categorie. Cele mai multe produse se afla in sectiunea frigidere si combine frigorifice (60 la numar).

Prin aceasta miscare, Altex isi creste vanzarile in timp ce eMag castiga atat o varietate mai mare de produse in magazinul online cat si comisioane din vanzarile concurentului direct.

Grupul eMag se apropie de afaceri de 1 miliard de euro, in timp ce Altex a avut in 2016 cel mai bun an din istoria sa, inregistrand afaceri de 2,7 miliarde de lei (circa 605 milioane euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri