Ministerul Comunicatiilor si pentru Societatea Informationala (MCSI) a atribuit, prin licitatie deschisa, un contract in valoare de peste 2,02 milioane de lei (fara TVA), companiei Deloitte Consultanta pentru realizarea de studii, analize, evaluari si formare in domeniul comertului electronic, reiese dintr-un anunt de atribuire postat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), potrivit Agerpres.

Potrivit sursei citate, serviciile solicitate prin intermediul contractului sunt necesare pentru implementarea proiectului "Imbunatatirea normelor, procedurilor si mecanismelor necesare Ministerului Comunicatiilor si pentru Societatea Informationala in vederea continuarii dezvoltarii sectorului de comert electronic (ECOM)".

In acest context, va fi elaborata o propunere de politica publica in domeniul comertului electronic in colaborare cu institutiile care reglementeaza acest domeniu, o analiza exhaustiva a cadrului normativ actual din domeniul comertului electronic national, o analiza de impact cu privire la necesitatea crearii/desemnarii unei autoritati de certificare a magazinelor online de incredere, respectiv un plan de actiuni pana in 2020 realizat in domeniul comertului electronic conform metodologiei comune de planificare strategica.

De asemenea, vor fi create doua mecanisme, unul de coordonare intre MCSI si institutiile implicate in e-comert si unul de cooperare a ministerului de resort cu partile interesate. In cadrul sesiunilor de formare se va asigura instruirea unui numar de 80 de participanti din care cel putin 50 vor fi certificati la incetarea calitatii de participant.

Contractul de prestari servicii a fost atribuit prin licitatie deschisa dintr-un numar de sapte oferte, in data de 6 martie 2018, la o valoare totala finala de 2.020.719 lei, fara TVA.

Sursa foto: Shutterstock / fizkes

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri