Sony Ericsson, al patrulea producator mondial de telefoane mobile, planuieste lansarea la inceputul anului 2007 a unui model ultra-subtire, cu camera foto si Walkman pentru a concura direct cu modelul RAZR produs de Motorola, a anuntat vineri o sursa industriala, conform NewsIn.

Succesul fulminant al modelului RAZR produs de Motorola a facut ca grupul Samsung Electronics Co. Ltd. sa lanseze in cursul verii o serie asemanatoare, aceasta initiativa contribuind la majorarea profiturilor companiei in cel de-al treilea trimestru al anului 2006.

Sony Ericsson, un grup cu capital mixt format prin cooperarea firmei nipone Sony Corp. si celei suedeze Ericsson, va lansa noul model de telefon mobil, ce va concura direct cu RAZR produs de Motorola, numit "Ai", in luna martie 2007, a precizat sursa.

Avand drept inspiratie jucatorul japonez de tenis Ai Sugiyama, telefonul va masura 9,4 milimetri grosime, mult mai subtire decat modelul produs de Motorola, a carui grosime este de 14 milimetri. Noul telefon produs de Sony Ericsson va fi disponibil in doua culori, negru si argintiu.

Grupul Sony Ericsson a urcat o pozitie in clasamentul mondial al producatorilor de telefoane mobile, ocupand momentan locul patru dupa ce a depasit in al doilea trimestru al 2006 firma LG Electronics Inc., conform informatiilor oferite de companiei de analiza de piata Strategy Analytics.

In cel de-al treilea trimestru al anului 2006, Sony Ericsson a devenit cel mai profitabil grup producator de telefoane mobile pe plan mondial, depasind liderul mondial, compania finlandeza Nokia, care a ocupat multi ani aceasta pozitie, conform unui studiu efectuat de Reuters.

Grupul Sony Erisson, care a suferit pierderi substantiale in urma cu patru ani, a beneficiat de ultimul timp de pe urma cererii ridicate pentru camerele digitale tip Cybershot si pentru aparatele muzicale Walkman.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri