Compania Electrica intentioneaza sa introduca plata facturilor prin intermediul telefoniei mobile, respectiv prin SMS. Potrivit unor reprezentanti ai Electrica, filialele companiei trebuie sa analizeze individual modalitatile prin care isi pot diversifica serviciile de plata oferite clientilor casnici, una din masurile luate in considerare fiind si achitarea facturilor prin telefonul mobil. Acest sistem presupune, mai intai, existenta unei conventii intre filiala Electrica si un operator de telefonie mobila. Dupa incheierea unui asemenea contract, clientii care doresc sa beneficieze de aceasta modalitate de plata trebuie sa incheie la randul lor o conventie cu furnizorul de telefonie mobila sau cu filiala Electrica. Documentul este necesar pentru a lua in evidenta clientul si pentru identificarea unui cont bancar prin intermediul caruia sa fie efectuate tragerile reprezentand contravaloarea facturii.

SMS cu valoarea facturii

Dupa incheierea conventiilor, clientul suna la un numar de apel oferit de compania de telefonie mobila si primeste un SMS prin care este informat despre valoarea facturii pe care o are de achitat. Mai apoi, consumatorul trebuie sa isi dea acordul asupra tranzactiei (n.r. - asupra platii) si apeleaza din nou un numar. Astfel plata facturii se realizeaza, iar clientul primeste un SMS care ii confima acest lucru. In functie de conventia negociata de filiala Electrica si operatorul de telefonie mobila, costul comisioanelor si al SMS-urilor poate fi suportat de furnizorul de electricitate. Pentru securizarea tranzactiilor, clientul primeste si o parola de acces.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri