95% dintre startup-uri au planuri de digitalizare, in timp ce 55% dintre ele au adoptat deja strategii digitale; 62% dintre startup-uri spun ca a livra o experienta placuta clientilor este crucial, iar digitalul ajuta in acest sens conform unui studiu recent realizat de IDG. Vodafone Romania a inteles importanta integrarii digitalului in activitatile companiilor, oferind acestora mai multe optiuni in acest sens.

Florian Baloi, director IT la compania Augsburg Romania, a supervizat instalarea serviciului Maps in reteaua proprie, oferind cateva amanunte despre ratiunile din spatele deciziei lor.

„In acest moment, tehnologia avanseaza rapid, digitalizarea se afla intr-un raliu continuu, nu tine cont de domeniul de activitate sau nivelul la care te afli. Noi, la Augsburg International, ne dorim sa tinem pasul cu aceasta revolutie tehnologica pentru ca suntem constienti de avantajele pe care le ofera, iar implementarea optiunii Maps de la Vodafone a fost o alegere mai mult decat fireasca. Integrarea acestei solutii ne ajuta in activitatea de zi cu zi, prin optimizarea rutelor si a timpului de livrare”, spune reprezentantul companiei de distributie de piese auto.

Practic, cu Maps, traficul national de internet in aplicatiile si pe website-urile de harti si navigare (Google Maps, Waze, Apple Maps) nu se consuma din traficul de date din abonament. Lista este dinamica si poate fi modificata ca urmare a conditiilor tehnice sau comerciale impuse de furnizori.

Un alt factor care i-a determinat sa integreze optiunea Maps de la Vodafone este faptul ca internetul din abonamentele lor nu se mai consuma. „Asadar, la o scurta analiza confirmam ca am realizat chiar o scadere a costurilor privind internetul folosit pentru aplicatiile de navigatie”, puncteaza Florian.

Intrebat in ce constau aceste reduceri, reprezentantul Augsburg subliniaza ca timpul de livrare reprezinta o provocare zilnica, deoarece parcurg zilnic peste 70.000 de km, traverseaza peste 300 de rute, onoreaza 9 livrari, din ora in ora.

Economii de timp si bani

„Integrarea noii solutii ne aduce, in mod cert, o economie prin prisma faptului ca internetul, pe care in mod normal il foloseam pentru aplicatiile de navigatie, este acum folosit in alte scopuri. Colegii de la departamentul de logistica & transport sunt foarte incantati de faptul ca beneficiaza de mai mult trafic de internet pentru alte activitati”.

Practic, precum o arata si numeroasele studii, serviciile de digitalizare aduc pe langa automatizari si usurarea activitatilor si eliberarea timpului care poate fi folosit in alte scopuri.

„Din punctul nostru de vedere, este un beneficiu pe care trebuie sa il acceseze toate companiile, astfel se pot concentra pe procesele care conteaza pentru ei mai mult. Solutia oferita de Vodafone ne ofera extra atat timp pentru a ne concentra spre alte directii si proiecte, cat si o optimizare a costurilor.

„Mai mult decat atat, pentru Augsburg International mobilitatea este esentiala. Suntem distribuitori de piese de schimb pentru toate marcile auto si dorim intotdeauna sa fim cu un pas inainte. Cu optiunea Maps de la Vodafone hartile online nu ne consuma internet-ul din abonamente”.

Studiul IDG 2018 State of Digital Business Transformation mai arata ca tehnologiile mobile (59%), Big Data/Analytics (58%), cloud privat (53%), cloud public (45%) si tehnologii integrabile (40%) sunt principalele cinci tehnologii de top implementate in cadrul companiilor.

Cum crezi ca te-ar putea ajuta servicii precum Mail-Maps-Storage pentru a imbunatati procesele din cadrul companiei?

Sursa foto: Shutterstock By Syda Productions