Yahoo! Messenger isi da ultima suflare pe 17 iulie, marcand finalul unei ere. O era in care “statusurile BRB si DND” ne-au tinut departe de mesajele enervante ale celor din lista, o era in care am legat sau stricat prietenii prin intermediul programului de mesagerie instant.

Lansat initial pe 9 martie, 1998, sub numele de Yahoo! Pager, serviciul a fost disponibil pentru o perioada numai prin intermediul aplicatiei desktop pentru Windows, Mac, Linux si chiar Solaris. La inceputul anilor 2000, Yahoo Messenger a devenit extrem de popular si se lupta pentru primul loc in ceea ce priveste serviciul de mesagerie pe Internet cu Microsoft Windows Live Messenger si Skype.

Yahoo! Messenger dispare oficial marti, 17 iulie

Popularitatea serviciului s-a redus drastic odata ce au aparut servicii noi, cum ar fi Facebook, Twitter, WhatsApp, Snapchat sau WeChat, in fata carora Yahoo a pierdut clar batalia, nefiind capabil sa isi adapteze business-ul. Ultimul update al aplicatiei, 11.5.0.226, a fost realizat pe 13 martie 2012.

Yahoo Messenger

O serie de decizii neinspirate a facut ca gigantul Yahoo sa isi piarda titlul de “rege al Internetului” in fata unor companii precum Google sau Facebook. Jeremy Ring, un fost director executiv al departamentului de vanzari din Yahoo, a facut o serie de declaratii pentru site-ul fastcompay.com, rememorand perioada de glorie dintre anii 1996-2001.

“Valoram mai mult decat Ford, Chrysler si General Motors la un loc. La naiba, valoram mai mult decat Disney, Viacom si News Corp combinate. Toate aceste branduri americane le-am fi putut inghitii”, declara Jeremy Ring.

In cazul in care vreti sa va salvati istoricul conversatiilor de pe Yahoo! Messenger, accesati acest link.

Sursa foto: By Vdovichenko Denis / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri