Grupul Telekom Romania anunta principalii indicatori de performanta pentru al treilea trimestru din 2018, incheiat la 30 septembrie 2018, conform datelor publicate astazi de catre OTE Group.

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania in al treilea trimestru din 2018 au fost de 226,7 milioane de euro, in scadere cu 5,3% fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce EBITDA ajustata s-a ridicat la 41,2 milioane de euro, in scadere cu 4,2% de la un an la altul, conform unui comunicat de presa trimis de companie.

Veniturile mobile au crescut cu 6,1% fata de acelasi trimestru al anului trecut, pana la 117,9 milioane euro, in T3 2018, reflectand in mare parte veniturile mai mari din ofertele convergente fix-mobil si cresterea sustinuta pe segmentul de date mobile, ca urmare a ofertelor #netliberare.

Numarul clientilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 44% in T3 2018 fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 655.547 la sfarsitul lunii septembrie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30,7% in T3 2018.

Segmentul clientilor de servicii de televiziune a inregistrat o usoara descrestere, de 1,4%, in T3 2018, ajungand la 1,45 milioane, cu venituri aferente in scadere cu 7,8% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinta ascendenta, cu o crestere de 16% a numarului de clienti in al treilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

Citeste si:
Telekom Romania, venituri de 230 mil. euro in T1
Telekom Romania, venituri de...

In T3 2018 grupul Telekom Romania a raportat 1,15 milioane de clienti broadband (fix si mobil) pentru operatiunile fixe, in scadere cu 2,8% fata de acelasi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,111 milioane la finalul celui de-al treilea trimestru al anului, in crestere cu 0,5% fata de T3 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixa au scazut cu 25,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

La 30 septembrie 2018 baza totala de clienti ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, in scadere cu 2,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in principal ca urmare a eliminarii SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 36% din baza totala de clienti. Numarul total al clientilor din segmentul business a crescut cu 8,8% in T3 2018 fata de perioada similara a anului trecut, reflectand atractivitatea in crestere a ofertelor companiei pentru acest segment.

Citeste si:
Vodafone: In 2017 va creste volumul tranzactiilor facute de pe telefon
Vodafone: In 2017 va creste...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Telekom Romania, venituri stabile in 2017, scadere in T4