Craciunul a adus o majorare a numarului de SMS-uri trimise de utilizatorii retelelor de telefonie mobila din Romania, Vodafone si Cosmote raportand cresteri semnificative pe acest segment
Peste 3,5 milioane de mesaje scurte (SMS) pornite din reteaua Cosmote Romania au fost inregistrate in perioada 24 - 26 decembrie 2006, au declarat pentru NewsIn reprezentanti ai operatorului elen de telefonie mobila.

Acest "val de SMS-uri" se datoreaza felicitarilor de Craciun, dar si ofertelor de cartele preplatite care permit trimiterea de mesaje gratuite. Detalii legate de traficul de mesaje si voce in reteaua Cosmote se vor publica abia la inceputul anului urmator.

In acelasi timp, traficul de SMS-uri in reteaua Vodafone Romania a crescut, in zilele de 24, 25 si 26 decembrie 2006, cu 32,2% fata de aceeasi perioada a anului 2005, si cu 77,9% fata de saptamana precedenta (17, 18, 19 decembrie 2006).

In perioada aprilie-septembrie din 2006, Vodafone Romania a adaugat 771.571 de clienti noi, dintre care 420.323 au fost adaugati in trimestrul trei (iulie-septembrie). Numarul total de clienti ai operatorului a ajuns la 7,15 milioane, si reprezinta o crestere cu 29% fata de perioada similara a anul trecut.Vodafone Romania, avea un numar de 6,73 milioane de clienti la 30 iunie 2006.

Numarul clientilor Cosmote Romania a crescut cu 138.000 in trimestrul trei si a atins aproape 670.000 la sfarsitul lunii septembrie, cifre care corespund unei cote de 4,3% din piata de telefonie mobila romaneasca.

Liderii pietei de telefonie mobila din Romania sunt Orange si Vodafone. Ultimele date raportate de cele doua companii indica 7,5 milioane de utilizatori pentru Orange si 7,15 milioane pentru Vodafone.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri