Producatorul finlandez de telefoane mobile, Nokia a vandut anul trecut peste 140 de milioane de telefoane mobile dotate cu camera foto si 70 de milioane de terminale cu player muzical, ocupand primul loc la aceste doua categorii in anul 2006, au declarat reprezentanti ai companiei.

"Mai mult de 850 de milioane de oameni au telefoane mobile produse de Nokia. Nici o alta companie producatoare de bunuri electronice de larg consum nu a mai avut vreodata o astfel de baza de clienti", a declarat Olli-Pekka Kallasvuo, director executiv Nokia, informeaza NewsIn.

Potrivit datelor oferite de oficialii Nokia, compania a vandut anul trecut aproape 40 de milioane de telefoane multimedia. Aceste de terminale performante ofera, pe langa caracteristicile clasice alea unui telefon mobil, o serie de instrumente dedicate navigarii pe Internet, fosirii serviciilor de e-mail si vizualizarii de filme la o rezolutie din ce in ce mai mare. Piata telefoanelor multimedia a fost estimata la 90 de milioane de unitati in 2006 si se estimeaza ca va ajunge la 250 de milioane de unitati in 2008.

Producatorul finlandez a prezentat la targul produselor electronice de consum, organizat la Las Vegas, trei modele noi de telefoane multimedia din seria N (N76,N93i si N800 ) largind astfel oferta de terminale de top si incercand prin lansarea unui model ultra-subtire sa concureze cu Motorola, care domina la categoria telefoanelor subtiri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri