Companiile din intreaga Europa cheltuiesc mai mult decat oricand pe telefoanele mobile pentru forta de munca. Cresterea costurilor si scaderea productivitatii datorate faptului ca telefoanele sunt prea fragile pentru mediul de lucru, reparatiile costisitoare si inlocuirile conduc la o cerere tot mai mare pentru dispozitivele rezistente, potrivit noilor cercetari lansate astazi de Cat phones.

Un sondaj al cumparatorilor de telefoane mobile efectuat in 497 de companii europene1 arata ca 69% dintre telefoanele mobile sunt usor deteriorate. 69% semnaleaza, de asemenea, cheltuieli mai mari ca oricand pentru telefoanele de companie. Mai mult de jumatate dintre respondenti spun ca repararea si inlocuirea dispozitivelor stricate reprezinta o problema tot mai mare pentru afacerea lor.

99% dintre cumparatorii de telefoane utilizate de angajatii din companii au trebuit sa faca fata daunelor la telefoane in ultimii trei ani, iar 86% au declarat pagube suficient de importante pentru a necesita reparatia sau inlocuirea dispozitivului unui angajat. Cauzele frecvente sunt: ecranele sparte (62% dintre cazuri), ruperea fizica (47%), daunele provocate de apa (37%) precum si defectele cauzate de praful sau nisipul care intra in dispozitiv (21%).

Cercetarile efectuate de analistii de comunicatii mobile CCS Insight indica faptul ca unul din trei consumatori europeni a experimentat un ecran de smartphone spart in ultimii trei ani. Inlocuirea unui ecran spart pe un smartphone de varf care nu are o asigurare inclusa nu este ieftina.

Durabilitatea dispozitivelor mobile a devenit unul dintre principalele considerente pentru factorii de decizie IT si pentru cumparatorii de telefoane din cadrul companiilor – pe acelasi palier cu securitatea, conectivitatea si gestionarea dispozitivelor.

44% dintre companiile europene intentioneaza sa-si inlocuiasca flota de companie cu dispozitive robuste, in timp ce 8% din companii deja le-au inlocuit. Dispozitivele rigide fac parte din zonele de investitii pentru mobilitatea companiilor cu cel mai rapid ritm de crestere, iar 21% dintre factorii de decizie IT indica faptul ca iau in considerare cheltuielile in acest domeniu in urmatoarele 12 luni3.

Reparatiile si inlocuirile frecvente si costisitoare inseamna cheltuieli mult mai mari pentru clienti pe intreaga durata de viata a dispozitivului decat pretul initial de achizitie. In plus, asteptarile de la un telefon mobil sunt ridicate si ciclurile de viata ale dispozitivelor se prelungesc. O treime dintre respondentii europeni la un studiu recent CCS privind achizitionarea de telefoane mobile au declarat ca intentioneaza sa isi pastreze telefoanele mai mult timp.

In Europa de Vest, cercetarea CCS sugereaza ca, in medie, oamenii folosesc telefoanele timp de 40 de luni. Cu probabilitatea ca un dispozitiv sa trebuiasca sa fie reparat la un moment dat, costul total al proprietatii pe parcursul duratei vietii sale poate fi semnificativ.

Frauport (Aeroportul din Frankfurt) este un client care foloseste telefoanele Cat din 2012, beneficiind de o fiabilitate robusta pe telefoane si costuri reduse de reparare: „Dupa sapte ani, 83% dintr-un total de 1000 de bucati sunt inca folosite zi de zi. Doar 4% au fost gestionate de Centrul nostru de Service si Reparatii”.

Clientii telefoanelor mobile traiesc si lucreaza in medii dificile, care imping telefoanele la limite. Cu toate acestea, increderea in telefoanele inteligente robuste de top din industrie include o garantie de varf in ceea ce priveste deteriorarea ecranului. In cazul in care un utilizator deterioreaza accidental sau sparge ecranul de protectie Corning Gorilla pe un smartpone Cat aflat in perioada de garantie, Cat phones va repara sau inlocui ecranul gratuit.

Aceasta incredere este sustinuta de testarea riguroasa a fiecarui produs inainte de lansare. De exemplu, modelul Cat S61 are un echipament militar (Mil-Spec 810G). Este rezistent la praf si impermeabil la adancimi de pana la 3 m timp de 1 ora (certificat IP68 si IP69K), iar ecranul sau este protejat de o sticla groasa tip Gorilla Glass 5 si este inconjurat de o strat protector integrat in designul industrial. Este, de asemenea, construit pentru a supravietui testului unic de caderi repetate al telefoanelor Cat de la 1,8 m inaltime pe o suprafata de otel, de 30 de ori in orientari diferite.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »