O companie a lansat un site Web e-commerce dorind sa concureze cu giganti precum Google si Yahoo.

Become Inc., a lansat situl become.com pe data de 11 aprilie, care cauta situri Web de interes general sau cele cu teme specifice sau verticale.
In timp ce siturile de cautari pe Web care ofera informatii legate de planuirea calatoriilor sau cautari de locuri de munca exista de mult timp, recent se dezvolta cumparaturile verticale.
Prin focusarea pe o arie, siturile verticale pot oferi rezultate mai relevante si permit promovari mai eficiente.

Become.com cauta si informatii precum prezentari de produse sau opiniile cumparatorilor pentru a educa cumparatorul pe Net.
Vor adauga in iulie o optiune de comparatie care prezinta preturile de la diferiti distribuitori. Become este platit in cazul in care un utilizator face click pe un link sau in cazul unor achizitii.
La fel ca alte situri, Become comercializeaza si reclame.
Become foloseste tehnologie proprietary search care ofera rezultate mai folositoare, afirma compania.

Metoda PageRank folosita de catre Google, listeaza paginile Web conform altor situri care se leaga de acestea.

Become foloseste Affinity Index Ranking, care evalueaza o pagina conform numarului siturilor importante si relevante cu aceasi tema scanand continutul fiecarui site. Insa claseaza pagina si conform legaturilor catre alte situri importante.
Deoarece este un site shopping, rezultatele Become nu ofera informatii irelevante. In cazul in care un utilizator tasteaza "televizor", rezultatele vor fi linkuri despre achizitia televizoarelor si nu alte articole irelevante.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri