Stim deja ca orice business implica o serie intreaga de responsabilitati si task-uri. Pentru a le putea tine evidenta fara a te pierde in detalii, agenda si pixul nu sunt intotdeauna suficiente. Gratie tehnologiei, in ziua de astazi avem acces la o serie intreaga de aplicatii care ne ajuta sa gestionam activitatile direct de pe telefonul mobil.

Pasi si accesorii pentru securizarea telefonului mobil

In primul rand, ca sa te poti baza pe smartphone-ul tau fara sa ai surpriza ca se va inchide brusc, ca te va „parasi” in momente-cheie sau, mai rau, ca iti sunt sparte conturile online, trebuie sa il intretii corect. Baza de date, contactele importante, notitele, mail-urile, fotografiile si discutiile trebuie sa aiba un back-up si sa fie salvate intr-un sistem dedicat. In cazul in care telefonul tau intampina o problema, e important sa poti recupera datele de pe el foarte usor. Pentru asta exista serviciile tip Cloud, precum Google Drive sau Dropbox, unde salvezi fisiere pe care le poti accesa de pe orice alt device folosind o adresa de e-mail si o parola.

Pe langa utilizarea serviciilor de stocare a fisierelor, trebuie sa te asiguri ca smartphone-ul tau dispune de protectia necesara atat interna, cat si externa. Pentru protectia externa foloseste huse si folii rezistente, precum cele din colectia Electro iPhone 11, iar pentru securizarea datelor interne ale telefonului tau mobil, se recomanda instalarea programelor antivirus, criptarea datelor si folosirea ecranului de blocare securizat.

Aplicatii utile pentru afacerea ta

Protejandu-ti telefonul mobil, il poti utiliza cu incredere si te poti baza pe el in multe dintre task-urile pe care le ai de indeplinit zi de zi. Iata in continuare si cateva aplicatii care te vor ajuta sa iti organizezi munca eficient.

Monefy

Este o aplicatie care iti ofera posibilitatea de a calcula cheltuielile impartindu-le in 12 mari categorii, precum facturi, comunicatii, transport, santate, imbracaminte, casa, sport etc. Astfel, poti observa in ce directii cheltui cei mai multi bani si cum poti ajusta investitiile. Aplicatia se poate descarca gratuit, avand posibilitatea de a beneficia de extraoptiuni la un pret de aproximativ 11 lei.

O aplicatie asemanatoare este Money Manager Expense & Budget, cu diferenta ca aceasta se axeaza mai mult pe grafice si nu are categoriile prestabilite. Ambele sunt la fel de utile si sunt de mare ajutor atunci cand cauti un raspuns clar la intrebarea „In ce investesc cei mai multi bani?”.

Rescue Time

Una dintre problemele cu care se confrunta cei mai multi antreprenori tine de managementul corect al timpului. Atunci cand avem o mare parte din activitati in mediul online, este destul de usor sa fim distrasi de la obiectivele noastre. Un tool care sa monitorizeze site-urile pe care petreci cel mai mult timp este util cand vrei sa studiezi modul in care petreci de fapt orele de munca. Poti observa cat de mult timp iti consuma aplicatii precum Facebook, Instagram sau WhatsApp, sau cat timp dedici research-ului atat tu, cat si angajatii tai.

Last Pass

Cu siguranta exista numeroase aplicatii pe care le folosesti zilnic si pentru fiecare dintre ele ai nevoie de o adresa de e-mail si o parola. Ideal este ca pentru fiecare cont creat sa ai o parola diferita, cat mai sigura. Aplicatia Last Pass te ajuta sa tii evidenta lor, pentru ca ea include un generator de parole care iti tine datele in siguranta. Este disponibila pe diferite platforme si o poti folosi atat de pe smartphone, cat si de pe calculator.

Slack

Atunci cand business-ul tau are mai mult de zece angajati, comunicarea nu este la fel de simpla ca atunci cand firma are doar doi-trei oameni care se pot intalni oricand sa discute fata in fata. Cand exista mai multe departamente care trebuie sa schimbe informatii intre ele rapid, indiferent de locul in care se afla, aplicatia Slack devine mai mult decat utila. Ea asigura un chat online, asemanator celor de pe site-urile de socializare, doar ca este mai usor de urmarit si este dedicat strict comunicarii intre angajati. Aici poti distribui link-uri sau imagini, poti crea grupuri si planifica intalniri face-to-face.

Pe langa acestea, exista si alte aplicatii pe care le poti folosi. O mare parte din succesul activitatilor antreprenoriale tine de organizare. Cu atat mai mult ai de castigat atunci cand poti beneficia de instrumentele necesare pentru un management cat mai bine definit.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri